قیمت گذاری سیم کارت - قیمت سیم کارت

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟ یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟ ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم , در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

تخفیف ویژه شاتل موبایل برای خرید گوشی نوکیا

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۵۶ ب.ظ

طی آخرین اخبار اپراتور مجازی شاتل و کمپانی نوکیا  قراردادی با یک دیگر بستند که در طی قرارداد  اپراتور امکان  آن را می دهند تا برای خرید گوشی نوکیا از تخفیف های ویژه 100و 200 هزار تومانی استفاده کنید.

طبق این توافق که شرکت سامتل، نماینده رسمی نوکیا با اپراتور شاتل داشته مشترکین سیم کارت شاتل می توانند تا پایان بهار دو مدل نوکیا نوکیا 3.4 و نوکیا 5.4 را با تخفیف 100 و 200 هزار تومان تخفیف ازفروشگاه اینترنی موبایلتو خریداری نمایید،و این فرصت طلایی را برای دریافت تخفیف از دست ندهند.

باید گفت که گوشی نوکیا 5.4 دارای نمایشگر 6.39 اینچی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و 4 دوربین 2، 2، 5 و 48 مگاپیکسلی بوده و از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعت نیز بهره می‌برد. شما قادر خواهید بود این مدل موبایل هوشمند را علاه بر تخفیف 200 هزار تومانی، همراه با یک هدست هدیه نیز دریافت کنید. به علاوه لازم به ذکر است که هر دوی این گوشی‌ها با گارانتی 5 ستاره و 18 ماهه پس از فروش سامتل به دست شما خواهند رسید و در صورت بروز هرگونه مشکل سخت‌افزاری، تا یک ماه قابل تعویض هم هستند.

اگر مایل هستید تا سیم کارت مجازی شاتل خود را با پیش شماره‌ی 0998 و کد یک دریافت نمایید؛ برای انتخاب شماره و خرید سیم کارت می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وبسایت shatelmobile.ir اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

گوشی اندروید به جای دوربین مدار بسته!

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۱۷ ب.ظ


همه‌ی ما به دلیل زندگی در دنیایی پر از مشغله و ترافیک، ساعات زیادی را خارج از خانه می‌گذرانیم و از وضعیت خانه‌مان بی‌خبر هستیم. یا اینکه نیاز داریم از وضعیت شرکت و یا محل کارمان آگاه باشیم و یا حتی مسائل دیگری مانند کنترل کردن حیوان خانگی‌مان و یا فرزند کوچک‌مان در اتاق خوابش نیز پیش می‌آید. برای کنترل همه‌ی این مسائل شاید محتمل‌ترین گزینه استفاده از دوربین مداربسته باشد. اما جالب است بدانید که می‌توان از گوشی دوربین قدیمی نیز به عنوان دوربین استفاده کرد. چطور؟ در این نوشته توضیح خواهیم داد



 

چطور گوشی اندرویدی‌مان را به دوربین مدار بسته تبدیل کنیم؟

 

اگر گوشی هوشمند قدیمی‌ای دارید که مدت‌هاست به سراغش نرفته اید یا اینکه گوشی اندرویدی شما کارایی سابق را ندارد، وقت آن است که آن را تبدیل به یک دوربین مداربسته کنید! برای این کار برنامه‌های زیادی وجود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Alfred Home Security Camera اشاره کرد.

برای استفاده از این برنامه لازم است آن را در هر دو گوشی موبایل نصب کنید، هم در گوشی‌ای که به عنوان دوربین مدار بسته استفاده می‌شود و هم گوشی‌ای که مانیتور کردن دوربین را به وسیله‌ی آن انجام می‌دهید. 

بعد از نصب این اپلیکیشن اولین کار ساخت اکانت و یا ورود به برنامه با گوگل پلی است. بعد از ورود با اکانت در گوشی قدیمی وارد قسمت تنظیمات شوید و دوربین آن را روی حالت گرفتن تصویر قرار دهید. سپس از با استفاده از پایه دوربین و یا هر وسیله‌ی دیگری، دوربین را در بهترین حالت  برای تصویربرداری مستقر کنید. پیشنهاد ما این است که گوشی را متصل به برق نگه دارید تا شارژ باتری آن تمام نشود. 

از امکانات دیگر این برنامه می‌توان به تشخیص حرکت، زنگ هشدار، رفت و برگشت صدا، تنظیم فیلتر نور و… اشاره کرد. این اپلیکیشن رایگان است ولی اگر تمایل دارید که از امکانات بیشتری از جمله تصویربرداری HD استفاده کنید، باید نسخه پولی آن را تهیه نمایید که به فضای ابری برای ذخیره اطلاعات تصویری نیز دسترسی دارد. 

 

چند توصیه برای گرفتن بهترین نتیجه

 

۱. اول اینکه مطمئن شوید گوشی را در بهترین مکان برای اتصال به اینترنت wi-fi  و یا داده‌های موبایل قرار داده‌اید.

۲. اگر برنامه‌ی اضافی‌ای نصب کرده‌اید که از اینترنت استفاده می‌کند، آن را پاک کنید تا قطعی و یا اختلالی در برنامه Alfred Home Security Camera ایجاد نشود.

۳. لنز دوربین گوشی را کاملا تمیز کنید تا تصویر با کیفیتی داشته باشید

۴. اگر تلفن همراه  را در محیطی خارج از خانه قرار می‌دهید، از وسایلی برای محافظت آن از باد و باران استفاده کنید. 

۵. از قرار دادن گوشی در معرض تابش مستقیم آفتاب بپرهیزید

۶. اگر حیوان خانگی دارید، گوشی موبایل را در مکانی خارج از دسترسش  قرار دهید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ب.ظ

روز جهانی ارتباطات رو میشه نماد قرن جدید دونست چرا که زندگی امروزه ما وابسته به وسایل ارتباط جمعی و ارتباط دونست. امروزه و با توجه به شرایطی که داریم همه‌ی فعالیت‌های کاری و روزانه ما وابسته به اینترنت و وسایل ارتباط جمعی است. از تماس‌های تلفنی و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا فعالیت یک مجموعه با اهداف کاری، همه و همه  ما را به هم مرتبط می‌کنند. 

این ارتباط زمانی بیشتر اهمیت خود را نمایان می‌کند که مانند امروز قادر به ارتباطات وسیع فیزیکی نیستیم و لازم است از هم دور بمانیم و بیشتر به واسطه‌ی اینترنت با هم ارتباط برقرار کنیم.  

به مناسبت روز جهانی ارتباطات، اپراتور ایرانسل به مشترکان خود اینترنت داخلی رایگان هدیه داده است. 

شرایط امروز جهان و همه‌گیری ویروس کرونا به ما نشان داد که تا چه اندازه باید بیش از همیشه با موقعیت پیرامون خود منطبق شویم؛ تا از رویدادهای دنیا و حتی زندگی روزمره‌مان جا نمانیم. در این میان شاید بتوان گفت مهم‌ترین عامل تطبیق‌پذیری ما، جهان ارتباطات دیجیتال بوده و هر روز بهتر از دیروز کمک‌مان کرده تا نیازهای خود از کوچک گرفته تا بزرگ را برآورده کنیم.

آقای هولین ژائو دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور یا همان ITU،  به همین مناسبت از مردم و سازمان‌ها خواست که در صدد اتحاد با یکدیگر بر بیایند تا قادر باشند هم‌پای تحولات دیجیتال عصر جدید قدم بردارند. او این روز را فرصتی دانست برای اجرای سیاست‌های هوشمندانه، تقویت استراتژی‌های ملی در زمینۀ توسعۀ ICT، و اقدامات موثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا ۵G، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال. ITU امسال با تمرکز بر شرایط جدید ناشی از شیوع کرونا، با شعار « تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز» به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کشورمان، به مناسبت این روز 2 گیگ اینترنت داخلی هدیه برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است. شما مشترکین سیم کارت ایرانسل این اپراتور می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا با شماره‌گیری کد دستوری #5* از بامداد دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 تا پایان همان روز و فقط به مدت یک بار، از هدیه‌ی ایرانسل بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

سیم کارت‌های دائمی می‌توانند در بعضی مواقع و برای عده‌ای از افراد بسیار مشکل آفرین باشند و به دلیل نیاز به شارژ شدن مداوم حتی اذیت کننده! تصور کنید که در شرایطی اضطراری قرار گرفته اید و نیاز به تماس سریع دارید، اما فراموش کرده‌اید سیم کارت اعتباری‌تان را شارژ کنید. شرایط جالبی نیست! اما سیم‌ کارت‌های دائمی این مشکل را ندارند و قبض‌شان را ماهیانه را پرداخت می‌کنیم. اگر قصد خرید سیم کارت دائمی همراه را دارید و به نظر قیمت‌های بالایی دارند باید بدانید که همراه اول شرایطی را برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی دارد! برای تبدیل سیم کارت همراه اول می‌توانید از روش‌های متفاوتی استفاده کنید، از جمله مراجعه به خدمات فروش سیم کارت همراه اول و یا استفاده از اپلیکیشن همراه من. هزینه‌ی این طرح نیز 1000000 می‌باشد که به مناسبت عید فطر، همراه اول تخفیف ویژه‌ای را برای آن در نظر گرفته است 

 


 

شرایط این طرح

1. در زمان تغییر سیم کارت از اعتباری به دائمی، سیم کارت شما باید فعال باشد.

2. فقط شخص صاحب سیم کارت قادر است این عملیات را انجام دهد. در غیر این صورت هیچ یک از وجوه دریافتی به فرد مسترد نخواهد شد. به علاوه از نظر حقوقی و کیفری نیز به سبب اقدام به تغییر وضعیت سیم کارتی که متعلق به خودش نبوده؛ مسئول خواهد بود.

3. در صورتی که سیم کارت همراه اول  شما هنگام اجرای عملیات، بیش از مبلغ مورد نیاز برای این کار اعتبار داشته باشد؛ در اولین صورت حساب‌تان به عنوان مبلغ بستانکاری لحاظ می‌شود.

4. هر بسته‌ی فعالی که بر سیم کارت دائمی همراه اول نیز قابل ارائه باشد؛ بعد از اجرای عملیات تبدیل، برای شما فعال می‌شود. به غیر از بسته‌های هدیه مثل شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری و جمعه های رویایی که به سیم کارت دائمی منتقل نخواهند شد.

5. بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، دیگر قادر نخواهید بود تا این عملیات را تکرار کنید. به بیان ساده‌تر فرایند تبدیل سیم کارت، بازگشت‌پذیر نیست.

6. مشترکین همراه اول بعد از تغییر وضعیت سیم کارت خود، حداقل تا 6 ماه امکان نقل و انتقال همان سیمکارت را ندارند.

7. هنگام مراجعه به مراکز فروش حضوری همراه اول و ارائه‌ی درخواست تبدیل سیم کارت، فرمی به مشترکین عرضه می‌شود که دربردارنده‌ی تمامی مفاد یک قرارداد سیم کارت دائمی است. مخاطبین موظفند تا این فرم را پیش از امضا با دقت مطالعه نمایند.

8. بعد از تغییر وضعیت سیم کارت اعتباری همراه اول، سیم کارت شما دیگر تمامی خصوصیات یک سیم کارت دائمی را خواهد داشت. بنابراین شامل قواعد قطع سیم کارت یا سلب امتیاز نیز می‌شود.

9. اگر دارای سیم کارت‌های دیتا، درسا و انارستان، سازمانی، گردشگری، زائر، حقوقی، همگانی و روستایی هستید؛ متاسفانه امکان تغییر وضعیت سیم کارت خود را ندارید.

10.   24 ساعت پس از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، امکان استفاده از سرویس‌های #10* یا #1* و سامانه‌ی 9990 برای مشترکین فعال می‌گردد.

بسته‌ی خوش‌آمد سیم کارت دائمی

بلافاصله بعد از تبدیل سیم کارت، این امتیازات برای شما فعال خواهند شد:

1. 30 گیگ اینترنت برای 1 ماه

2.     50 درصد تخفیف مکالمات درون شبکه‌ای برای 6 ماه

3. ماهانه 100 پیامک رایگان برای 6 ماه

درگاه‌های ارائه‌ی سرویس

1. دریافت آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن همراه من

2. مراجعه به مراکز فروش حضوری

هدیه‌ی عید فطر

به مناسبت عید سعید فطر شما مشترکین اعتباری همراه اول می‌توانید تا پایان خرداد ماه سال جاری، با 30 درصد تخفیف و تنها با پرداخت 700.000 ریال عملیات تبدیل سیم کارت خود را انجام دهید.

 


 

ردگیری گوشی به سرقت رفته با سیم کارت رایتل

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹ ب.ظ

با گسترش فشارهای اقتصادی و رشد تورم و گرانی بیش از اندازه در یک جامعه، آمار سرقت نیز بالا می‌رود. متاسفانه در ایران نیز آمار دزدی‌ها رشد کرده است و به خصوص دزدی‌های خیابانی جهت به سرقت بردن وسایل کوچک و با ارزشی مثل گوشی موبایل هوشمند نیز بیشتر شده است. تلفن‌های هوشمند بسیار گران بوده و اگر دزدیده شود به راحتی قابل جایگزین نیستند. به همین خاطر بعد از به سرقت رفتن آن‌ها نمی‌توان به راحتی بی خیال شد و گوشی دیگری خرید. به جز راه‌هایی که پلیس و دیگر مقامات قضایی برای ما روشن کرده اند، اپراتور رایتل نیز امکان ردیابی گوشی مسروقه را برای مشترکین خود فراهم آورده است. رایتل در این طرح به دارندگان سیم کارت رایتل کمک کرده تا تنها با داشتن شماره‌ی سریال دستگاه یا همان IMEI، تلفن همراه مسروقه‌شان را ردگیری نمایند. البته این اپراتور تاکید داشته که بعد از این مرحله حتما به مراجع قضایی مراجعه نمایند. 


 

برای ردیابی گوشی همراه خود کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

·       مسدود کردن سیم کارت

برای این کار سه راه پیش روی خود دارید:

1. با شماره‌ی 200 از خطوط رایتل تماس بگیرید. یا اگر سیم کارت رایتل ندارید 09202000000 را شماره گیری نمایید.

2. مراجعه به فروشگاه‌های رایتل با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر

3. مراجعه به سامانه‌ی مدیریت حساب یا نرم افزار رایتل من

 

·       ارسال IMEI به شماره‌ی 6101

بعد از این مرحله از شما درخواست می‌شود تا اگر در زمان مفقودی دستگاه خود از خط رایتل استفاده می‌کردید؛ شماره‌ی آن و در غیر این صورت، عدد 0 را ارسال کنید. سپس باید جهت ردیابی موبایل خود یکی از بازه‌های زمانی زیر را انتخاب کرده و ارسال کنید:

1. عدد 1 برای 10 روز گذشته تا ابتدای روز جاری/ هزینه‌ی سرویس: 1000 ریال

2. عدد 2 برای ابتدای روز جاری تا 10 روز آینده/ هزینه‌ی سرویس: 10000 ریال

3. عدد 3 برای 10 روز گذشته تا 10 روز آینده/ هزینه‌ی سرویس: 11000 ریال

! باید توجه کنید که در صورت ارسال عدد 1 نتیجه تا 24 ساعت آینده برای شما ارسال می‌شود. اما در صورت ارسال عدد 2 یا 3 هر زمان نتیجه مشخص شود به شما اعلام خواهد شد و نتیجه‌ی منفی نیز حداکثر تا 10 روز بعد به شما ارسال می‌شود.

هزینه‌ی پیامک ارسالی به 6101 طبق تعرفه‌ی عادی حساب می‌شود و درخواست شما نیز بعد از کسر هزینه در سیستم ثبت خواهد شد.

در صورت مثبت بودن درخواست ردیابی در اسرع وقت به مراجع قضایی مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این سیستم ردیابی تنها مثبت یا منفی بودن نتیجه ردیابی را مشخص می‌کند و دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی هویت سارق یا فردی که گوشی را در دست دارد بر عهده‌ی مراجع قضایی است.

شما می‌توانید در صورت منفی بودن نتیجه‌ی ردیابی دوباره این فرایند را تکرار کنید. هم‌چنین با ارسال عدد 9 با 6101 از سوابق درخواست‌های خود آگاه خواهید شد.


 

معرفی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰ ب.ظ


 

آهنگ پیشواز در واقع آهنگی است که به جای بوق معمولی تماس انتخاب و پخش می‌شود. این سرویس همچنین بسیار پرطرفدار شده و افراد زیادی از آن استقبال کردند. بسیاری از کاربران آهنگ‌‌هایی را که دوست داشتند به عنوان پیشوازشان انتخاب کردند و یا آهنگ‌ خاصی را برای افراد نزدیک و دوستانشان هنگام تماس با آنها.

اپراتورها نیز به دنبال این توجه و استقبال از سوی کاربران سعی در فراهم آوردن بانک وسیعی از آهنگ‌ها داشتند و تا حد زیادی نیز موفق عمل کردند. 

یکی از این اپراتورها که بانک پیشواز قدرتمندی را دارا می‌باشد، اپراتور ایرانسل بوده است. در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، تعرفه و نحوه‌ی فعالسازی آن بپردازیم. 


 

 

 

·   شیوه‌ی خرید آهنگ پیشواز

در ابتدا شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن آهنگ‌های پیشواز از قیمت هر یک از آهنگ‌های مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید. پس از انتخاب آهنگ مورد نظر خود هزینه‌ی سرویس روی قبض سیم کارت دائمی ایرانسل  شما محاسبه می‌شود. یا در صورتی که مشترک اعتباری باشید از اعتبار حساب شما کسر می‌شود. اما در مجموع باید گفت که هزینه‌ی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل برای بازه‌ی 30 روزه 1000 تومان و برای بازه‌ی 7 روزه 420 تومان محاسبه می‌شود.

 

 

·   ویژگی‌های آهنگ پیشواز

پخش کردن آهنگ‌های متفاوت برای هر مخاطب

پخش کردن آهنگ‌های مختلف به صورت تصادفی

پخش کردن آهنگ‌ها طبق زمانبندی مورد نظر شما

 

 

·   فعال سازی آهنگ پیشواز

شما می‌توانید به سادگی با شماره‌گیری کد دستوری #777* لیست تمامی آهنگ‌ها را دریافت کنید و با اطلاع از کد مورد نظر آن را خریداری کنید. به علاوه شما قادر خواهید بود تا به اپلیکیشن آهنگ پیشواز نیز مراجعه کنید. هم‌چنین با ارسال کد آهنگ مورد نظر خود به شماره‌ی 7575 نیز می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را خریداری کنید.

صفحه‌ی مستقیم آهنگ‌های پیشواز هم برای انتخاب ساده‌تر در اختیار شما خواهد بود.

عملیات           کد دستوری

محبوبترین ها    ‎*777*1#

پیشوازهای برگزیده ‎ *۷۷۷*۲#

پیشوازهای برگزیده ‎ *۷۷۷*۳#

سرویس عبادت ‎ *۷۷۷*۴#

پیشوازهای مناسبتی ‎ *۷۷۷*۵#

آهنگ‌های پیشواز خریداری شده در آلبوم شما ذخیره می‌شوند و به ترتیب پخش می‌شوند.

·   حالت‌های پخش آهنگ‌های پیشواز

تک آهنگی: در این حالت تنها یک موسیقی برای تمام مخاطبین پخش خواهد شد.

چند آهنگی: این حالت به شما امکان آن را می‌دهد تا برای هر مخاطب یا در هر مناسبت موسیقی خاصی را انتخاب کنید. شما می‌توانید این گزینه را در اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل فعال  کنید. گزینه‌ی پخش چند آهنگی به شما این امکان را می‌دهد تا به عنوان مثال برای گروهی از مخاطبان آهنگی خاص را پخش کنید. یا آهنگ‌ها را به صورت تصادفی پخش کنید. همینطور می‌توانید در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مختلفی را هم انتخاب کنید.

اگر شما گزینه‌ی چند آهنگی را انتخاب کرده باشید؛ می‌توانید با روش‌های گوناگونی ترتیب پخش آهنگ‌ها را مشخص نمایید:

پخش خاص: انتخاب یک آهنگ خاص برای هر مخاطب.

پخش گروهی: انتخاب یک آهنگ خاص برای گروهی از مخاطبان.

پخش پیش فرض: یعنی انتخاب یک آهنگ برای افرادی که تا به حال با شما تماس نگرفته‌اند یا جزو هیچ یک از دو گروه بالا نیستند.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که هر یک از حالت‌های بالا می‌توانند دربردارنده‌ی چند آهنگ باشند. در این صورت آهنگ‌ها به صورت تصادفی پخش خواهند شد.

نکته‌ی دیگر آن که شما می‌توانید زمان پخش هر یک از آهنگ‌ها را نیز تنظیم کنید:

همیشگی: در این حالت آهنگ مورد نظر شما همیشه پخش خواهد شد.

روزانه: در این حالت شما علاوه بر انتخاب روز مورد نظر خود می‌توانید بازه‌ی زمانی نیز انتخاب کنید.

هفتگی: در این حالت آهنگ منتخب شما تنها در روزهایی که در نظر گرفته‌اید پخش می‌شوند.


 

کلاهبرداری‌هایی که در خرید سیم کارت اتفاق می‌افتد!

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

 

 

شماره موبایل ما بدون شک می‌تواند تاثیر گسترده‌ای در جلب توجه مخاطب ما داشته باشد، به خصوص اگر در حوزه‌ای فعالیت می‌کنیم که در ارتباط با مشتریانی خاص و یا کاربران باشیم. به همین جهت بسیاری از صاحبان مشاغل و یا حتی افراد عادی در پی خرید شماره‌های رند و یا خاص هستند. در این راستا اما افراد سودجویی وجود دارند که از اشتیاق این خریداران سوء استفاده کرده و با ترفند‌های متفاوتی از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند. برای خرید سیم کارت اما راه‌های مشخصی وجود دارد که ما را در معرض این کلاهبرداری‌ها قرار نخواهد داد. 

برای تهیه‌ی سیمکارت همیشه دو راه پیش روی ماست:

·       مراجعه به مراکز رسمی اپراتورها

این روش که کم‌خطرترین شیوه‌ی خرید سیم کارت است؛ به ما این امکان را می‌دهد تا با یک قیمت مناسب و منطقی از مرجعی مطمئن سیمکارت خود را تهیه کنیم. در واقع این بازار محیطی سالم و بدون رقابت برای عرضه‌ی سیمکارت محسوب می‌شود.

·       مراجعه به مالکان قدیمی سیمکارت

می‌توان گفت که منشاء اصلی ایجاد برخی مسائل و مشکلات در فرایند تهیه‌ی سیم کارت همین روش است. برخی شماره‌های رند و خاص که اکنون دیگر عرضه نمی‌شوند و قدیمی و خاص محسوب می‌شوند؛ آن قدر پرطرفدار هستند که بعضی صاحبان مشاغل و حتی کاربران عادی را وسوسه می‌کنند تا آن‌ها را در ارقام و مبالغ بالا معامله کنند.

اما مشکل آن جایی به وجود می‌آید که در مسیر خریداری سیمکارت‌های عجیب و غریب، ممکن است اشخاصی با شما تماس بگیرند و مدعی شوند تا با پرداخت مبلغی معقول‌تر قادر خواهید بود یک سیمکارت با شماره‌ی رند تهیه کنید. اما در واقع خبری از سیمکارت نخواهد بود و این تنها یک وعده‌ی توخالی است. البته اپراتورهای رسمی، علاوه بر شیوه‌هایی که برای اطلاع رسانی از کانال‌های معتبر دارند؛ گاها با کمک عده‌ای بازاریاب تلفنی نیز اقدام به فروش سیمکارت‌های خود می‌کنند. اما به هر حال باید مراقب باشیم تا به هر مرجعی مبلغی پرداخت نکنیم و تنها با کمک گرفتن از منابع معتبر سیمکارت خود را تهیه کنیم.

 

 

 

چگونه خط و خش‌های روی نمایشگر گوشی را از بین ببریم؟

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵ ب.ظ


 

تلفن همراه ما پرکاربردترین وسیله‌ی هر روز ماست. برای انجام کارهای روزانه و پرداخت‌های بانکی، برای حاضر شدن سر کلاس درس، برای ارتباط با دوستان و خانواده، برای همه‌ی این‌ها و بسیاری از امور دیگر به سراغ تلفن‌های همراه‌مان می‌رویم. اما این وسیله‌ی کوچک کاربردی می تواند آسیب رسان نیز باشد.از آسیب‌های تلفن‌ همراه می‌توانیم به آسیب بینایی و ستون فقرات‌مان اشاره کنیم و بالعکس خود گوشی‌ هم می‌واند دچار نقض سخت افزاری و یا نرم افزاری شود که از رایج‌ترین‌شان خراب شدن نمایشگر گوشی و یا خط و خش افتادن روی آن است. در این مقاله به راهکارهایی پرداختیم که به از بین بردن این خط و خش‌های نمایشگر کمک می‌کنند. 

 

·       پاک‌کن جادویی

شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از تنها یک پاک‌کن معمولی، سهم قابل توجهی از خطوط نمایشگر موبایل خود را از بین ببرید.

·       خمیر دندان

خمیر دندان‌های معمولی و نه ژله‌ای یکی از دم دست‌ترین گزینه‌ها برای برطرف‌ کردن خط و خش موبایل است و نتیجه‌ی خوبی هم دارد.

·       جوش شیرین

ترکیب جوش شیرین و آب را برای پاک کردن صفحه‌ی گوشی خود امتحان کنید، از نتیجه‌ی آن شگفت‌زده خواهید شد!

·       محصولات خودرویی

استفاده از واکس و پولیش‌های براق‌کننده هم می‌تواند انتخاب مناسبی در حل این مشکل باشد.

·       روغن نارگیل

استفاده‌ی مقدار کمی از روغن نارگیل در بهبود اوضاع صفحه‌ی نمایشگر گوشی موبایل شما نقش خوبی خواهد داشت.


 


 

گوشی‌های هوشمند شاید پر استفاده‌ترین ابزاری باشن که ما همراهمون داریم . باهاشون تو شبکه‌های اجتماعی گشت می‌زنیم و از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنیم. این استفاده‌ی مداوم و 

استفاده زیاد ما از گوشی هوشمند‌مون میتونه به اون فشار وارد کنه و باعث فریز شدن و یا کراش کردن اون بشه. در این مواقع اولین کاری که خیلی از ما انجامش میدیم اینه که سراغ گزینه‌ی ری استارت می‌ریم. خب جواب هم می‌گیریم! 

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ واقعیت اما این است که راه‌حل خودساخته‌ی ما چندان هم بی‌راه نیست. باید گفت ک حقیقت رفرش و ریستارت کردن تلفن همراه به مموری آن اجازه می‌دهد که کمی استراحت کند و از شر کش و اطلاعات بدون استفاده خلاص شود. اما نکته‌ی قابل توجه آن است که بهتر می‌شود اگر پیش از بروز مشکل به این فکر بیفتیم و هر چند مدت یک بار تلفن خود را ریستارت کنیم. به این ترتیب از ایرادهای احتمالی جلوگیری خواهیم کرد.


 

البته هر چند گوشی‌های مثل آیفون این قابلیت را دارند که خود به خود حافظه‌ی داخلی‌شان را مدیریت کنند. اما باز هم ریستارت کردن باعث ارتقاء عملکرد تلفن همراه شما خواهد شد.

 


 

ایرانسل از کسب و کارهای تازه حمایت می کند

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ

 

اپراتور ایرانسل همواره حمایت خود را از کسب و کارهای آنلاین اعلام کرده است و با فراهم آوردن بسترهای مناسب برای فعالیت‌شان به آن‌ها کمک شایانی کرده است. این بار و با شیوع ویروس کرونا، ایرانسل در پی آن آمده تا با اختصاص بخشی از ابر اپلیکیشن ایرانسل من به کسب و کارهای آنلاین نوپا کمک کند تا پیشرفت کنند. 

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ ابر اپلیکیشن ایرانسل من، یکی از همین شرکت‌های بزرگ است که با ایجاد کردن بخشی با عنوان «سرویس‌های ویژه» به کاربران این امکان را می‌دهد تا از خدماتی مثل سفارش غذا، سفارش تاکسی، سوپرمارکت آنلاین، خرید بیمه‌ی آنلاین، تلویزیون اینترنتی و سایر موارد این چنینی استفاده کنند. البته در حال حاضر، تنها بخش‌های سفارش غذا و سوپرمارکت فعال هستند و سایر قسمت‌ها هم به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. ایرانسل من در واقع علاوه بر حمایت از مخاطبان خود و ارائه‌ی سرویس‌های جدید به آن‌ها، از کسب و کارهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.

به علاوه هر کاربر با خریدهای موفق خود از اپلیکیشن ایرانسل من، یک هدیه نیز دریافت خواهد کرد؛ مانند بسته‌های اینترنتی. آن دسته از شرکت‌ها که خواهان حضور در بخش «سرویس‌های ویژه» ایرانسل هستند؛ می‌توانند به وبسایت این اپراتور با نشانی irancell.ir/p/16263/p مراجعه کرده و در صفحه‌ی درخواست همکاری، اطلاعات مربوطه را وارد کنند. بعد از این مرحله، کارشناسان اپراتور ایرانسل از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود.

طبق گزارش کافه بازار، اپلیکیشن ایرانسل من دومین اپلیکیشن پرمخاطب در میان سایرین بوده و به این ترتیب می‌تواند بستر خوبی برای گسترش کسب و کار شما باشد.

 

 

 

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟


یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟


ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم



برای قیمت گذاری روی سیم کارت خود و اطلاع از کیفیت و مرغوبیت آن با مراجعه با لینک زیر

در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز


سیم کارت خود را ثبت کنید تا قیمت فروش در بازار و نوع رند آن برای شما پیامک شود.


www.RondBaz.com/Pricing.aspx

رندباز

تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۲

پیوندها