قیمت گذاری سیم کارت - قیمت سیم کارت

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟ یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟ ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم , در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز

۱۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

بازی فکری لباس حاضری

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰ ق.ظ

همیشه کار برای لباس و دنیای مد سخت است و شرایط خاص خودش را دارد و باید سعی کنیم که ایده های ناب را برای این شغل در نظر بگیریم. کار های فشن و مد و طراحی لباس جز سخت ترین کارها است ولی باید دانست که لذتی هایی وجود وقتی برای برند خاصی طراحی می کنی یا آن را به روی صحنه می آوری.

در بردگیم Pret A Porter شما در نقش شرکت های فشن تلاش میکنند تا از کارها و کلکسیون جدید خود در جشنواره های مختلف رونمایی کنین و شهرت و درآمد کسب کنین.

در طول بازی هر یک از بازیکن ها برندش به یک نوع لباس شهرت دارد و زمانی که بتونه از اون مدل لباس در هر کدام از جشنواره ها رونمایی کنه امتیاز ترند (مد) رو میگیره.

در این بازی بازیکنان شعبه ها و فروشگاه های جدید باز میکنن، نیروهای جدید استخدام می کند و سعی میکنن تا توانایی های جدیدی به دست بیارن. بازی در چند راند انجام میشه و در طول هر راند بازیکنان با استخدام نیروهای متخصص، گسترش اتاق ها و امکانات شرکت خود، بستن قراردادهای همکاری و تهیه الیاف درجه 1 و درجه 2 خودشون رو برای جشنواره های آخر ماه آماده میکنن که در این جشنواره ها بازیکنان بر اساس تنوع لباس های رونمایی شده، کیفیت اونا، محبوبیت مردمی برندشون و ترند بودن مدل لباس هاشون پول بدست میارن.

بازی به همین منوال ادامه پیدا میکنه و در نهایت در انتهای بازی بازیکنی که بیشترین پول رو داشته باشه برنده بازی میشه.

Pret a porter یه بازی 2-4 نفره و ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی اقتصاد عمیق و تعامل مستقیمه که توی اون در هر دور بازی با استخدام کارکنان مختلف، ساختمانها و بستن قراردادهای مختلف میتونین هر بار شرکت منحصر به فرد خودتون رو بسازین.

جوایز و افتخارات:

  • 2020 Origins Awards Best Board Game Nominee

  • 2012 International Gamers Award – General Strategy: Multi-player Nominee

  • 2011 Gra Roku Game of the Year Nominee

 

فروش غیرمنتظره ی شیائومی در روز مجردها

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۳۰ ب.ظ

 

همیشه آدم ها می توانند کار هایی بکنند و باعث شگفت انگیز شدن دور و اطرافیان خود باشند و باعث این باشند که مردم انها را تحسین کنند. در اروپا روز مجرد وجود دارد که به خرید و فروش وسایل برای شخص مجرد با خودش می پردازد و باعث خوشحال کردن خود می شود

امسال نیز این رویداد با فروش خیره کننده فروشگاه های آنلاین خبر ساز شد. به نقل از JD.com ، بزرگترین خرده فروش آنلاین چینی، روز 11 نوامبر روز خوش شانسی برخی کسب و کارها بوده است. بر اساس آمار منتشر شده این خرده فروش، شیائومی در این روز بی رقیب بوده و گوشی هوشمند رد می k40 در صدر جدول پرفروش های این روز قرار گرفته است. البته موفقیت برندهایی مانند اپل و آنر نیز در این روز قابل توجه بوده و آیفون 13 در رتبه دوم پرفروش ها و رد می 9A در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 

پرفروش های روز مجردها

 

 

نام برند

نوع مدل

جایگاه

شیائومی

Redmi K40

1

اپل

Iphone 13

2

آنر

Redmi 9A

3

ریلمی

Iphone 12

4

اوپو

Play5T

5

 

نکته جالب توجه در این جدول عملکرد بسیار عالی شیائومی است وکه از بین 20 محصول پرفروش 9 مورد مربوط به این شرکت است. به طور کلی هر دو برند شیائومی و ردمی در تمام بازه قیمتی موفق عمل کرده اند و استقبال مردم نشان می دهد که سه نسل اخیر این گوشی های هوشمند این برندها توانسته اند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند.

آنچه در رویداد روز مجردها تامل برانگیز بود، پیشی گرفتن برندهای زیر مجموعه از سری اصلی برندها می باشد. مثلا فروش بیشتر ردمی از شیائومی. هرچند که این پیشی گرفتن در مورد ریلمی از اوپو، برند آیکو از ویوو، و حتی آنر از هواوی نیز صدق می کند و همه آنها نشان از عملکرد و وضعیت خوب این اسپین آف ها خواهد بود.

بر اساس آمار تفکیکی دقیقی که JD.com ارائه کرده است آنچه در جدول خودنمایی می کند، در بازه قیمت بین 5000 تا 10000 یوان، جایگاه فروش در اختیار برند گران و خاص اپل می باشد و عنوان های اول تا سوم به ترتیب مربوط به آیفون 13، آیفون 12 و آیفون 13 پرومکس می باشد. برند چینی شیائومی در میان پرچمداران کمتر از 5000 یوان ( متوسط ) برنده شده است و در بازه قیمتی کمتر از 1000 یوان نیز ( ارزان قیمت ها ) ردمی 9A و ردمی 9 می درخشند.

در بخش گران قیمت ها نیز میت x2 تاشو و میت RS40 و گلکسی زد فیلیپ 3 قرار دارند و ایسوس راگ فون 5 جلوتر از بلک شارک 4 و بلک شارک 4 اس قرار دارند.

فروش بالای برندهای مختلف در روز مجردها می تواند فرصتی باشد برای برندهای مطرح جهانی که در رقابتی تنگاتنگ از میزان محبوبیت خود را در بین جوانان آگاهی پیدا کنند وبا سازماندهی و برنامه ریزی در این روز خوش بدرخشند.

 کردن خودش می شود.

بردگیم Seven Wonders

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۱۲ ب.ظ

تمدن هایی که توسط پادشاه ها ساخته می شوند  تا قدرت خود را به تاریخ نشان دهند .ممکن است در هر جای دنیا تمدن هایی باشد که در زمان یکی بودند و هر کدام سعی می کردند که باعث پیشرفت تمدن های خود شوند و از منابعی که در دست دارند به بهترین نظر استفاده کنند.

شما به عنوان حاکمین این سرزمین ها وظیفه ی توسعه اونها رو دارید.

هفت حاکم فعال، در دنیای بردگیم عجایب هفت گانه با هم رقابتی دارند که باعث میشه همه اونها برای توسعه و پیشرفت با هم مبارزه داشته باشن.

این مبارزه هم میتونه جنگی نرم باشه و هم مبارزه ای تن به تن بین سپاهیان شما.

در بردگیم  7WONDERS با توسعه‌ی منابع و مصرف آنها در راستای ارتقای قدرت نظامی، علم و توان تولیدی به سمت موفقیت در بازی بتازید.

عجایب هفتگانه توی این بازی نقشی اساسی برای پیشرفت شما و سرزمینتون ایفا میکنن پس برای ساخت اون ها برنامه بریزید.

بردگیم سون واندرز، جزو پرفروشترین بازی های تاریخ بازی های رومیزی است که طرفداران زیادی در تمام دنیا بصورت جدی دارد.

برای اونایی که بازی استراتژیک کامپیوتری مثل rise of nation رو انجام دادن، میدونن ساختن عجایب هفتگانه میتونه چه کمک بزرگی به درآمد و قدرت سرزمین شما بکنه…

آموزش بازی بازی رومیزی عجایب هفتگانه (بردگیم Seven Wonders)

بازی فکری seven wonders توی سه راند اجرا میشه که هر کدوم از این سه راند بازه‌ی تاریخی متفاوتی رو شامل میشه.

از بین دسته کارتی که توی دست شماست، باید یکی از کارت ها رو بر اساس اولویت ها و استراتژی‌ ای که می چینید انتخاب کنید و بقیه کارت ها رو به نفر بعدی تحویل بدید و در ادامه از بازیکن قبلی خودتون دسته کارتی رو تحویل بگیرید،

این چرخه رو ادامه میدید تا کارت ها تموم بشن. در واقع یه چیزی مثل بازی blood rage …

حالا وقتشه از این کارت ها برای توسعه‌ی سرزمینتون استفاده کنید.

کارت ها دسته بندی متفاوتی دارن. یک سری از اونها به شما منابع میدن، یک سری برای خرید و فروش به کار میرن، بعضی از اونا علم شما رو افزایش میدن و یا قدرت نظامی‌تون رو بیشتر میکنن.

این استراتژی شماست که چه کارت هایی رو انتخاب کنید؛ میخواید به جنگ برید یا اول منابعتون رو گسترش بدید؟

برد گیم شگفتی های هفتگانه در سال 2010 وارد بازار شد و از بازی هایی‌ست که در دنیا جایگاه خوبی کسب کرد و بعد از چندین سال از ارائه‌ی این بازی هنوز هم محبوبیت قابل توجهی بین دوست داران بورد گیم داره. تا جاییکه بزرگان بردگیم در دنیا این بازی رو به عنوان یکی از محبوب ترین و استراتژیک ترین بازی های خودشون معرفی میکنن.

این بازی رومیزی پر افتخار جهانی، برای 3 تا 7 نفر طراحی شده و افراد زیر 10 سال شامل محدودیت سنی این بازی میشن چون نیاز به تفکر زیاد داره.

البته که نسخه دو نفره این بازی هم تحت عنوان بازی seven wonders duel برای فقط دو نفر وجود دارد.

بازی عجایب هفتگانه یا همون 7 wonders میتونه ذهن شما رو کامل باز کنه و به اوج لذت بازی برسین…

 

 

شاتل این روز ها  روی سیم کارت های خود کار می کند تا بتواند خدمات خوب و جالبی را به آنهایی که سیم کارت شاتل را دارند بدهد.و بتواند که رضایت مندی مشتری های خود را کسب کند . شاتل بسیار خوب توانسته زیرساخت های اینترنت  های گوشی اش را تداوم ببخشد .

سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل همواره با انتخاب و اتصال به بهترین شبکه و فناوری، خدمتی منحصر بفرد را به مشترکین خود ارائه می دهند که نه تنها از هزینه های کاربران می کاهد بلکه تجربه بهتری از سرعت و سرویس را نیز برای آنها رقم می زند. در همین راستا این بار شاتل موبایل علاوه بر پیاده سازی فاز جدید هوشمند سازی سیم کارت های خود، امکان استعلام و مشاهده شبکه رادیویی که کاربر در آن لحظه به آن متصل است را نیز فراهم نموده است.

بنابراین برای اولین بار مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می توانند هر زمان که تمایل دارند با شماره گیری کد دستوری #8*1* بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا تنظیمات خاصی ، نسبت به استعلام وضعیت اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود و یا بازگشت به حالت هوشمندانه اقدام کنند. اگرچه در حال حاضر دسترسی به این قابلیت، فقط در استان خوزستان امکان پذیر است ولی این امر آزمایشی بوده و در آینده ای نزدیک این خدمت را برای کلیه مشترکین شاتل موبایل در سراسر کشور فراهم خواهد شد.

هم اکنون مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل در استان خوزستان می توانند با شماره گیری کد دستوری #1*8*1* شبکه رادیویی که در آن لحظه به آن متصل هستند را مشاهده کنند. این مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #2*8*1* نسبت به تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان بین سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور اقدام کرده و یا با انتخاب کد #3*8*1* به حالت هوشمند و انتخاب خودکار شبکه رادیویی خود بازگردند.

در حال حاضر با توجه به محدود بودن حوزه جغرافیایی این سرویس، در صورت خروج مشترک از منطقه تحت پوشش و افت فناوری، به صورت خودکار قابلیت انتخاب هوشمند شبکه فعال شده و مشترک را برای استفاده از بهترین پوشش و فناوری شبکه یاری می نماید.

علاقمندان به این سرویس می توانند با مراجعه به وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir اطلاعات مورد نیاز خود در این خصوص را کسب کرده و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره، با شماره 09981000000 تماس حاصل کرده و از مشاوره 24 ساعته مشاوران شاتل موبایل برخوردار گردند.

 

بازی فکری تور موسیقی

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۰۳ ب.ظ

خیلی هایی که در موسیقی کار می کنند یا ساز می زنند دوست دارن که در یک بند  حضور داشته باشند تا بتوانند که در کنسرت های مختلف یا تور های مختلف هنری حضور داشته باشند تا بتوانند برای خود موفقیتی داشته باشند و گاهی باعث  چالش هم می تواند باشد.

توی بازی آن تور on tour توی هر دور تاریخ تور هاتون توی دوتا از ایالت ها مشخص میشه.

بعدش بین ایالت های مجاور باید سفر کنید که با استفاده از ماژیک این مسیرها رو رسم میکنید

تا ببینید تور موسیقی تون رو داخل چنتا از ایالت های مختلف میخواید اجرا کنید.

شاید اول فکر کنید که برد گیم  On Tour یه بازی ساده باشه ولی خیالتون راحت باشه؛

زمانی که تاس 10 وجهی این بازی اذیتت تون کنه  قطعا برنا مه ریزی هاتون هم به مشکل میخوره.

حالا وقت اینه که با یه برنامه ریزی سر تایم خودتون رو  به کنسرتا تون برسونید.

در هر دور بوردگیم On Tour یا همون بازی تور موسیقی ، دو تاس ده وجهی چرخونده میشه تا دو عدد دو رقمی ایجاد بشه.

مثلا  یک رول ۳ و ۷ اعداد ۳۷ و ۷۳ را بوجود میاره. همه بازیکنان هر کدوم از این اعداد رو به صورت حالت خاصی روی نقشه خود می نویسند.

مناطقی که می تونند توی اون بنویسند توسط سه کارت که در وسط جدول قرار دارند محدود میشند.

پایان بازی ، هر بازیکن مسیری را بر روی نقشه خود ترسیم می کنه که با تعداد کم شروع می شه و از کشورهای مجاور با تعداد بالاتر و بالاتر بازدید می کنه.

امتیاز گیری توی بازی رومیزی به این شکله که بازیکنا برای هر بازدیدی که از هر ایالت دارند ۱ امتیاز میگیرند.

بازی ترکیبی از فکر، شانس و مدیریته که بخصوص برای اونایی که به موسیقی و گشت‌وگذار علاقه دارن، کاملا پیشنهاد میشه.

 

 

 

آینده ی درخشان شیائومی

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳ ق.ظ

در سال های اخیر شیائومی توانسته خود را به بازار تحمیل کند و باعث شود که اکثر مردم از این برند خرید کنند . در سال های اخیر شیائومی با کیفیتی که داشته و حتی از اپل و سامسونگ بهتر بوده است و توانسته که نظر منتقدان هم به خود جلب کند.

گوشی هوشمند شیائومی به نام mi one در بازار چین عرضه گردید. قطعا کمتر کسی در آن زمان فکر می کرد که این شرکت بتواند در بازار پرفراز و نشیب گوشی های هوشمند دوام بیاورد. چرا که این بازار با همه جذابیت هایش می تواند پر از چالش های بزرگ و کوچکی باشد که در صورت کمترین غفلت کمپانی ها را ورشکست خواهد کرد.

شیائومی با ارائه محصولاتی ارزان با کیفیت، خیلی زود توانست به یک برند محبوب در جهان بدل گشته و طرفداران فراوانی را برای خود دست و پا کند. کسب رکورد گینس در سال 2015 به خاطر فروش بی سابقه گوشی هوشمند در 24 ساعت از اولین رکوردهای جالب این برند نوپا بود که در سال 2018 با فروش بی سابقه گوشی هوشمند Redmi S2 تکرار گردید و عنوان پرفروش ترین گوشی هوشمند سال را از آن این شرکت کرد.

از آن پس شیائومی به عنوان یک رقیب سرسخت در کنار برندها ی مطرح جهانی مانند هواوی، سامسونگ و اپل می درخشید و برای کسب عنوان های رقیبان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کرد. هرچند که هواوی بعد از اعمال تحریم ها از میدان رقابت سامسونگ و اپل خارج شده بود ولی شیائومی با ارائه محصولات قابل رقابت با کمپانی های مطرح نه تنها توانسته بود خود را به یک کالای محبوب و پرطرفدار در بین مشتریان تبدیل کند بلکه به یک رقیب خطرناک در بین شرکت ها نیز بدل گشت.

در سال های اخیر با توجه به فعالیتهای نرم افزاری شیائومی و بروز رسانی مداوم محصولات این شرکت، کاربران گوشی های هوشمند شیائومی علاوه بر برخورداری از محصول باکیفیت ارزان ، امکاناتی مشابه برندهای مطرح در اختیار خواهند داشت که این امر عرصه رقابت را برای برندهای دیگر بسیار سخت خواهد کرد.

پیشینه شرکت شیائومی نشان می دهد که سهامداران این شرکت به دنبال یکه تازی در بازارهای آسیایی، اروپایی و حتی آمریکایی بوده و برای رسیدن به این هدف تلاش های فراوانی خواهند کرد. شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد تا سه سال آینده یعنی سال 2024 از همه رقیبان پیشی گرفته و با حذف سامسونگ و اپل، صدرنشینی جدول فروش جهانی را برای همیشه از آن خود کند. هرچند که این جایگاه در اوایل سال جاری میلادی برای یک ماه متعلق به این شرکت بود و با پیشتازی دوباره سامسونگ خیلی زود به پایان رسید، ولی قطعا این غول چینی دست از کار نمی کشد و با برنامه ریزیهای کوتاه مدت و بلند مدت زیادی مانند ایجاد شبکه گسترده از 30 هزار فروشگاه غیر آنلاین این عنوان را از آن خود خواهد کرد. چشم اندازی که با طراحی های خلاقانه و زیبای این برند بسیار دور از دسترس نخواهد بود.

  


 

افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ

از زمانی که پاندمی کرونا ایجاد شده است  مردم از طریق اینترنت  کار های خود را انجام می دهند . در این مدت  اینترنت باعث راحت تر شدن کار ها و باعث کم تر شدن رفت و آمد هاشده است که خیلی خوب بوده است.

در هر فصل سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی کشور شاخص های آماری بخش ارتباطات و فناوری با ارائه یک گزارش کامل منتشر می کند که در تازه ترین گزارش خود مانند قبل به وضعیت نفوذ اینترنت و تلفن همراه پرداخته است. همچنین در این گزارش به آخرین تغییرات اعمال شده در توسعه ارتباطی کشور نیز اشاره شده است.

براساس آخرین فصلنامه ای که سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر کرده وضعیت حوزه فناوری در سه ماهه دوم سال نیز ذکر شده است.

 

ضریب نفوذ ۱۲.۵۵ درصدی اینترنت پهن باند

 

مطابق گزارشات وضعیتی که توسعه ارتباطات پهن باند در کشور دارد نشان می دهد که تا به امروز 10 میلیون و 661 هزار و 248 اشتراک پهن باند به صورت xDSL، FTTX، WiFi و TD-LTE فعال هستند که ضریب نفوذ را به 12.55 درصد رسانده اند.

گزارش ها خبر از این می دهند که این میزان از اشتراک قابل قبول نبوده و نتوانسته ایم به درستی با توسعه مناسب، کاربران بیشتری را به استفاده از آن مشتاق کنیم.

 

ضریب نفوذ ۱۰۶.۳۴ درصدی اینترنت پهن سیار

 

برخلاف پهن باند ثابت در پهن باند سیار اوضاع به نسبت بهتر شده و وضعیت خوبی را دارد.میزان اشتراکی که در این پهن باند فعال هستند اکنون به 90 میلیون و 354 هزار و چهار اشتراک اینترنت سیار رسیده و ضریب نفوذ را به 106.34 درصد رسانده است.

 

ضریب نفوذ تلفن ثابت ۳۴ درصد

 

مطابق آماری که سازمان تنظیم مقررات ارائه داده، تا پایان سه ماهه دوم 1400 تعداد اشتراک های تلفن ثابت به 38 میلیون و 714 هزار و 343 خط رسیده که حدود 29 میلیون و 250 هزار و 181 خط آن به صورت فعال وجود دارن و ضریب نفوذ تلفن ثابت را در کشور به 34 درصد رسانده اند که این آمار ممکن است در سه ماهه سوم نیز دستخوش تغییراتی شود.

 

۵۱ هزار روستا دارای ارتباط

 

طبق آخرین آمار ارائه شده توسط سازمان مقررات تعداد روستاهایی که دارای ارتباط هستند به 51 هزار و 400 روستا رسیده اند که از میان این روستا ها 47 هزار و 272 روستا دارای تلفن خانگی،92 هزار و 276 روستا دارای تلفن همگانی و هزار و 996 روستا دارای تلفن همگانی واقع در جاده ها هستند.

 

۱۳۳ میلیون سیم‌کارت فعال در کشور

 

براساس این گزارش ها سازمان مقررات توسعه تلفن همراه را نیز بررسی کرده که طبق آمار منتشره کل خطوط همراه اول واگذار شده حدود 103 میلیون و 708 هزار و 63 خط می باشد که از این میان تنها 71 میلیون و 260 هزار و 507 خط فعال هستند.

بعد از همراه اول ایرانسل در رتبه دوم این فهرست با واگذاری 95 میلیون و 355 هزار و 203 خط قرار داشته که از این میان 56 میلیون و 688 هزار و 516 خط فعال هستند.

براساس این گزارش رایتل با واگذاری 8 میلیون و 689 هزار و 658 خط در رتبه سوم این اپراتور ها قرار گرفته است.از میان تعداد خطوطی که رایتل واگذاری کرده حدود 5 میلیون و 149 هزار و 145 خط فعال هستند.

در نتیجه تعداد خطوط فعال تلفن همراه کشور تا به امروز عدد 133 میلیون را رد کرده و ضریب نفوذ را به 156 درصد رسانده است.

ترافیک مرسولات پستی به ۱۱۲ میلیون رسید

مطابق گزارش ارائه شده توسط سازمان شاخص های آماری منتشر شده توسط رگولاتوری در بخش مرسولات پستی در 6 ماهه نخست سال به عدد 111 میلیون و 999 هزار و 732 مرسوله دریافتی و توزیع شده رسیده که هم اکنون 2 هزار و 539 واحد آن در داخل کشور فعال هستند و در حال خدمت رسانی به مشتریان می باشند.

 

 

 

بازی فکری نامه‌ی عاشقانه

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۱۳ ق.ظ

اوضاع کشور در بحران است پایتخت دچار هرج و مرج شده است خیانت ملکه به امپراتور باعث شده است که ملکه مارینا در زندان باشد تا تکلیف او مشخص شود . شاهدخت انب خود را در اتاقش حبس کرده تا باعث آزادی مادرش شود. در همین  لحظات سخت  شاهدخت خواستگارانی دارد که سعی می کنند که قلب او را تسخیر کنند تا بتوانند باعث از بین بردن ناراحتی او شوند.

شما در نقش یکی از این خواستگاران، در تلاشید تا با نامه های عاشقانه، شاهدخت رو جذب خودتون کنید و خودتون رو به دربار نزدیک تر کنید. اما متاسفانه دسترسی به شاهدخت کار راحتی نیست و این نامه عاشقانه قرار نیست به سادگی به دست او برسن. شما باید از چند واسط عبور کنید و به این معتمدین دربار، اطمینان کنید. البته لزوما این اطمینان کار درستی نیست…!

تا انتهای بازی، یک کارت شخصیت مخفی در دستان شماست که تعیین میکنه نامه ی شما توسط چه کسی به دست شاهدخت میرسه. شما در طول این بردگیم باید تلاش کنید که این شخصیت، نزدیکترین فرد به شاه دخت باشه تا نامه ی عاشقانه شما، زودتر از نامه های دیگران به دست او برسه.

بازی رومیزی نامه های عاشقانه یا همون Love Letter یه بردگیم بسیار پرافتخار و تحسین شده است که جوایز فراوانی رو برده. اگر ترکیب احساس و عاطفه رو با بازی های فکری دوست دارید، اگر به داستان های عاشقانه مثل رومئو ژولیت علاقه دارید و اگر یه شخص احساسی با ذهنی خلاق و هوش بالا هستید، بازی نامه عاشقانه رو از دست ندید… عشقتون منتظر شماست!

 

بردگیم اتنوس (Ethnos)

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷ ب.ظ

حکومت قبلی نابود شده است 12 قبیله می جنگند تا یکی از قبیله پادشاهی معرفی کند تا به سرزمین های حکومت کند و باعث پیشرفت و توسعه بشود و دوران جدیدی را برای مردم سرزمین به وجود آورد تا باعث این شود که در تاریخ سرزمین اسمش به نیکی یاد شود.

اجزای بازی رومیزی اتنوس Ethnos :

1-یک صفحه ی اصلی بازی

2- 12 کارت چیدمان

3- 12 کارت دسته قبیله (هر قبیله شامل 12 کارت به استثنای Halfling با 24 کارت)

4- 3 کارت اژدها

5- 156 نشانگر کنترل ( 26 عدد برای هر بازیکن با یک رنگ)

6- 18 توکن افتخار

7- 6 توکن Troll

8- یک توکن دو رو Giant

9- یک صفحه دو رو Merfolk

10- 6 صفحه ی قبیله Orc

چیدمان بازی:

1- صفحه بردگیم اتنوس ETHNOS را در وسط میز قرار بدید.

2- توکن های افتخار رو به پشت بر بزنین و به صورت تصادفی در هر یک از جایگاه های افتخار روی صفحه بازی، یک توکن رو کنید( سه توکن برای هر قلمرو).

سپس در هر قلمرو، سه توکن را رو به صورت افزایشی ، به صورتی که کمترین عدد در جایگاه I و بیشترین عدد در جایگاه III قرار بگیره.

3- هر بازیکن یک رنگ رو انتخاب کرده و سپس نشانگرهای کنترل همرنگ آن رو بر می دارد.

یکی از نشانگر ها خود رو روی جایگاه صفر شمارنده افتخار (روی لبه بیرونی صفحه بازی) قرار بدید.

این نشانگر، نشانگر امتیازدهی شماست.

4- کارت های چیدمان رو بر زده و شش عدد از اون ها رو رو کنید.

این کارت ها مشخص می کنند که کدام قبایل در بازی خواهند بود.

دسته کارت های هر شش قبیله ی منتخب رو با هم بر بزنید، با این کار دسته ی کارت های متحدین تشکیل داده میشه.

تمام کارت های قبایل بلا استفاده و کارت های چیدمان رو میتونید به جعبه برگردونین.

این کارت ها در این بازی استفاده نخواهند شد.

5- ممکن است بر اساس قبایل انتخاب شده برای بازی، نیاز به آماده سازی قطعات بیشتری نیز وجود داشته باشد:

الف ) اگر Merfolk در بازی باشد، صفحه ی Merfolk رو به صورتی که سمت هماهنگ با تعداد بازیکنان رو باشد، در کنار صفحه ی اصلی بازی قرار دهید. هر بازیکن یکی از نشانگر های کنترل خود رو روی صفحه Merfolk و بر روی صفر قرار میدهد.

ب ) اگر Troll در بازی باشد، هر شش توکن Troll را در کنار صفحه ی اصلی بازی قرار بدید.

پ ) اگر Giant در بازی باشد، توکن Giant رو به صورتی که سمت هماهنگ با تعداد بازیکنان رو باشد، در کنار صفحه اصلی بازی قرار بدید.

ت ) اگر Orc در بازی باشد، به هر بازیکن یک صفحه قبیله Orc بدهید.

اکنون شما آماده شروع اولین عصر هستید!

بردگیم اتنوس Ethnos از نظر مکانیزم مثل بازی های شاهراه و پاور گرید هستش و اگه به این سبک بازی ها علاقه مندید این بازی رو از دست ندید!

جوایز دریافت کرده:

  • 2017 Meeples’ Choice Nominee

  • 2017 Golden Geek Best Strategy Board Game Nominee

  • 2017 Golden Geek Best Family Board Game Nominee

  • 2017 Golden Geek Best Card Game Nominee

 

بازی فکری داس

شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹ ق.ظ

1920 اروپا در گیر جنگ های داخلی شده است و هر کس دست به اسلحه برده تا بتواند از اراضی که دارد دفاع کند و هر کس هم بتواند یکی از شهر را بگیرد تمام شهر را غارت می کند برای همین مردم و حاکمان هر شهر سعی می کنند که بتوانند از مردم و اموالشان دفاع بکنند.

بردگیم سایس ( یا همان داس ) درباره شهر شگفت انگیزی به نام فاکتوری و مردم اونه. بازیکنان توی این بازی فکری، هر کدوم در نقش یکی از سران کشورهای درگیر و اروپاییان بلندپایه حاضر میشن و باید بیشترین اراضی از این سرزمین ارزشمند رو تصاحب بکنن. شهری که رو به فروپاشی و تخریبه، حالا میان دستان شما افتاده تا سهم خودتون رو از اون بردارید…

هر بازیکن با یه سری منابع مثل ادوات جنگی، سکه و زمین بازی رو شروع میکنه و بسته به قومی که انتخاب کرده، در یه ایالت خاص باید کارش رو شروع کنه و به مرور به نقطه پایانی برسه. در این میان عملیات های مخفی و ماموریت های شخصی زیادی برای هر بازیکن تعریف میشه که جذابیت بازی رو دوچندان میکنه. در بازی رومیزی scythe هر بازیکن میتونه سرنوشت خودش رو انتخاب کنه و خیلی به شانس متکی نباشه؛ در واقع تنها در انتخاب یک سری کارت محدود فقط بخت و اقبال دخیله و در تمام مبارزه ها در میدان جنگ، همه چیز در دستان خودتونه.

همین مساله و البته صفحه بازی فوق العاده زیبای بازی سایس، از عوامل جذابیت و موفقیت های بردگیم داس بوده تا جایی که این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2016؛ یعنی دقیقا همون سالی که این بازی منتشر شد، معرفی شده.

بازی فکری سایس، نقاط متمایز زیادی دارد. مثلا زمان مرده در اون خیلی کم پیدا میشه؛ یا مثلا مکانیزم حذف بازیکن در اون وجود نداره. همین باعث میشه که تا آخر بازی هیجان داشته باشید و با یه تفکر استراتژیک درست، به هدفتون برسید. این بردگیم از همه نظر شما رو شگفت زده میکنه و همین دلیل محبوبیتش از سال 2016 تا همین الانه.

اگه سبک بازی های استراتژیک حتی به سبک کامپیوتری؛ مثل age of empires، rise of nations یا موبایلی مثل clash رو دوست دارید، باید بگم که بازی سایس دقیقا نسخه‌ی بردگیم شده‌ی اوناست.شما باید قدرت خودتون رو پرورش بدید، نیرو جمع کنید، بجنگید و پیروز باشید.

کارخانه ها، نیرو ها و سواره نظام همگی منتظر شما هستن

 

 

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟


یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟


ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم



برای قیمت گذاری روی سیم کارت خود و اطلاع از کیفیت و مرغوبیت آن با مراجعه با لینک زیر

در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز


سیم کارت خود را ثبت کنید تا قیمت فروش در بازار و نوع رند آن برای شما پیامک شود.


www.RondBaz.com/Pricing.aspx

رندباز

تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۲

پیوندها