قیمت گذاری سیم کارت - قیمت سیم کارت

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟ یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟ ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم , در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز

۱۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

شاید مهمترین عنصری که  باعث این میشود  یک کالا معروف و محبوب شود این است که تبلیغات خوبی برایش صورت گرفته است و جنس آن نسبت به سایر رقبا بسیار به تر بوده است . تبلیغات در این دهه های بسیار مهم بوده است و بسیاری از شرکت ها برای اینکه یک کالا را بفروشند یا برند خود را محبوب کنند هزینه های بسیاری کرده اند و از افراد مشهور در تبلیغات خود استفاده کرده اند تا بتوانند بیشترین سود را بدست آورند. هزینه های تبلیغات بسیار بالا بوده است و همیشه برند ها دنبال این بوده اند که به هر نحوی شده است هزینه تبلیغات را بسیار کم کند و نسبت به سایر رقبا نیز تبلیغات منحصر به فرد و جذاب بسازنند که  بسیار برای آن ها سود آور باشد در دنیا امروزی بسیاری از کالا ها با تبلیغات بسیار جالب می توانند محبوب شوند و به موفقیت های بسیار جالبی برسند.

از آنجا که نوشیدن چای به عنوان بخش مهمی از زندگی روزمره ایرانیان در کلیه مجالس و میهمانی های رسمی و غیر رسمی از اهعمیت ویژه ای برخوردار است، لیوان یکبار مصرف کاغذی به عنوان یکی از پر مصرف ترین ظروف مورد استفاده در این مهمانی ها و مجالس، از سوی فعالان این حوزه برای تبلیغات مفید و اقتصادی معرفی می گردد. زیرا از نظر کارشناسان، علاقه وافر ایرانیان به نوشیدن چای، یک پتانسیل بالقوه است که با استفاده از آن می توان تاثیر فوق العاده ای بر مخاطبان گذاشت. علاوه بر این، محبوبیت این لیوان ها به عنوان دوستداران محیط زیست که در بازه زمانی کوتاه به چرخه طبیعت باز می گردند و برای سلامت انسان ها نیز مضر نمی باشند، سبب می گردد تا این شیوه تبلیغاتی در بین مخاطبین موثر و جذاب باشد.

چاپ تبلیغات یا حک کردن لوگوی سازمانی بر روی لیوان کاغذی یکبار مصرف که نوشیدنی در آن سرو می گردد، یک حرکت هوشمندانه است که می تواند مورد استفاده مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گرفته و در معرفی  بهتر آنها بسیار موثر عمل کند. البته قطعا نمی توان تضمین کرد که همه افرادی که از این لیوان های کاغذی استفاده می کنند به تبلیغات روی آن توجه خواهند داشت؛ ولی در معرض دید قرار دادن این اطلاعات حتی برای چند ثانیه می تواند این شانس را برای شما ایجاد کند که در ناخودآگاه مخاطب باقی بمانید.

توجه به این نکته هم الزامی است که تبلیغات به معنی تاثیر گذاری فوری در ذهن مخاطب نیست، بلکه در گام اول فقط کافی است که تلنگری در ذهن ایجاد کنید و در ادامه سعی کنید با تکرار این اتفاق، در یاد و خاطره مخاطب برای همیشه حک شوید.

قطعا مزایای تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی بسیار بیشتر از یک تبلیغ ساده است و صاحبان برندها می دانند با قرار دادن مهم ترین پیام ها خود در لابلای انگشتان مخاطبینی که در حال نوشیدن چای یا قهوه هستند، می توانند آنها را به مشتریانی بالفعل تبدیل کنند.

 ارزان بودن این روش می تواند در نگاه اول یک طرح توجیهی برای کسب و کارهای استارتاپی باشد، ولی اگر شما یک مدیر هوشمند باشید به راحتی می توانید از یک تبلیغ ساده و ارزان، بیشترین استفاده را ببرید و شرایط را به گونه ای بچینید که تبلیغات ارزان شما، موثر تر از گران ترین تبلیغات روز دنیا عمل کند، البته به شرطی که بدانید چه پیامی را  کجا و به چه طریقی باید منتقل کنید.

درست است که لیوان های یکبار مصرف کاغذی امروزه به عنوان یک روش تبلیغاتی تقریبا توسط اکثر صاحبان مشاغل و برندها مورد استفاده قرار می گیرد، ولی کسانی در این زمینه موفق ترند که تبلیغات جذاب تر و مدرن تری را عرضه کنند.

 ارتباط طرح با کسب و کار

 استفاده از خلاقیت در ارائه مطالبی که می خواهید بر روی لیوان ها تبلیغ کنید، بسیار مهم است. مثلا اگر صاحب یک فروشگاه خشکبار هستید، می توانید برای پر کردن بعضی از محصولات خود از لیوان های کاغذی در اندازه های متفاوت، با نام و لوگوی خود استفاده کنید که از طراحی و رنگ خاصی نیز برخوردار باشند. این کار علاوه بر تبلیغات به نوعی برندسازی هم می باشد، زیرا این نوع لیوان، منحصر به فروشگاه شما بوده و در هر کجا که دیده شود، نه تنها برند شما را تبلیغ می کند، بلکه شما را از سایر رقبا جدا می سازد.

 چاپ لوگو و شعار

 چاپ لوگو و برند یک شرکت بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف و استفاده از آنها در مراسم های رسمی و غیر رسمی، به بهتر دیده شدن آن شرکت کمک کرده و می تواند بسیار جلب توجه کند. حتی می توان مثلا بر روی لیوان های مخصوص نوشیدنی سرد اسم شرکت، آدرس سایت و … را چاپ کرد و بر روی لیوان های مخصوص نوشیدنی داغ، یک شعار یا یک خوش آمد گویی به مشتری را چاپ نمود که متفاوت بودن شرکت شما را به خوبی نشان دهد.

 چاپ تخفیفات و کمپین های تبلیغاتی

 بسیاری از شرکت ها به بهانه های مختلفی همچون تغییر فصل و یا مناسبت های مختلف تخفیفات متنوعی را برای محصولات یا خدمات خود ارائه می کنند،تخفیفاتی که اگر استقبال خوبی را به دنبال داشته باشد سوددهی مناسبی را پدید میاورد.

کمپین ها برای موفق شدن نیاز به دیده شدن دارند،و با چاپ کردن این تخفیفات بر روی کاغذ لیوان کاغذی میتوان با کمترین هزینه تبلیغات موثری را انجام داد.

بررسی ها نشان می دهد که لیوان های یکبار مصرف در وهله اول توجه مصرف کننده را جلب می کنند، ولی احتمال دارد که دقت و تمرکز کافی نداشته باشند و این کار را از سر عادت انجام دهند که تاثیر گذاری مد نظر ما را ایجاد نکند. به همین خاطر لازم است لیوان ها به سبکی خاص و منحصر بفرد طراحی شده باشند و نقش ها یا نوشته های روی آن به قدری جذاب و تاثیر گذار باشد که در حین نوشیدن قهوه یا چای، توجه دوباره مخاطب را جلب کنند.

علاوه بر این پیشنهاد می شود از تنوع و خلاقیت غافل نشوید و در چاپ لیوان های کاغذی در مناسبت های مختلف، به دنبال ایجاد جذابیت های شخصی برای مخاطبان باشید. مثلا سالگرد تاسیس شرکت و یا مناسبت های ملی و جهانی که نشان از اهمیت دادن شما به مخاطبین و سلیقه های آنها می باشد. این کار سبب می گردد تا شما حس خوب نوشیدن چای یا قهوه را با برند سازمانی و اهداف خود پیوند بزنید و برای همیشه در ذهن آنها ماندگار شوید.

در هر صورت در چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی به دنبال ایجاد جذابیت باشید و از طرح های جالب و رنگ های منحصر بفرد استقبال کنید تا با تاثیر گذاری فوق العاده بر مخاطب تا همیشه در ذهن و یاد آنها حک گردید.

 

اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی

يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱ ب.ظ

این روز ها دیگر بعضی از مردم از برند های خاص استفاده می کنند که بسیار جالب و جذاب می تواند باشد برای مردم.باشد. برای همین در این عصر تبلیغات هم برای همه برند ها و شرکت ها بسیار مهم است تا بتوانند که با تبلیغات گسترده ایی مردم را به سمت خود بکشاند .حتی تبلیغات برای شرکت های لیوان کاغذی بسیار مهم است تا بتوانند که به بهترین نحو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.لیوان کاغذی یکبار مصرف شاید مهم ترین مصرف آن که کمتر کسی بداند برای تبلیغات استفاده می شود که خیلی خوب است  برای همین اهمیت  است که بیش تر این لیوان های کاغذی بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و به راحتی در اکثر تبلیغات حضور دارند. در کل تبلیغات این روز ها بسیار مهم است و شاید لیوان های کاغذی در این روز ها با این نوع لیوان های تبلیغات بسیار جذابی گرفته می شود.

مطالعات نشان می دهد که تبلیغات به صورت بروشور که معمولا به دور انداخته می شوند؛ در دنیای تجارت امروز مردود و کم اهمیت بوده و صاحبان شرکت ها و برندها به دنبال روش های نوین اقتصادی اما تاثیر گذار تبلیغاتی هستند که کاملا با روش های کلیشه ای و سنتی، فرق داشته باشند. برای نمونه تصور کنید در یک سمینار آموزشی یا بهداشتی، نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ گرم یا سرد را در لیوان های کاغذی جذابی سرو کنید که با یک طراحی زیبا و خاص از نام یا لوگوی شرکت، معرف برند شما باشد. نتیجه کار متحیر کننده خواهد بود. زیرا اگر به طور متوسط هر نفر سه دقیقه برای صرف نوشیدنی وقت صرف کند، در این فرصت کم و محدود شما به اندازه یک برنامه پر مخاطب تلویزیونی تبلیغات موثر داشته اید. درست است که صنعت تبلیغات پیچیدگی های مخصوص به خودش را داشته و این هنر در حال حاضر کاملا با زمان های گذشته فرق کرده است، ولی هم چنان بحث تاثیرگذاری و جذاب بودن تبلیغات یکی از مهم ترین آیتم های این صنعت به شمار می آید. تبلیغات به شیوه نوین و جذاب که هم ماندگاری بالایی در ذهن و یاد مخاطبین داشته باشند و هم بسیار تاثیر گذار و کاربردی باشند، در دنیای تجارت مدرن بسیار مهم و ضروری می باشد. به همین خاطر فعالان اقتصادی همواره به دنبال شیوه های مدرن برای تبلیغات هستند. یکی از این روش های مدرن و جذاب، استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف برای این کار می باشد. این کار خلاقانه نسبت به روش های دیگر مزیت های فراوانی دارد که در اینجا به آن اشاره می کنیم:  

 قیمت مناسب تر نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی

  بازاریابی و جذب مشتری همیشه به عنوان یکی از چالش های مهم پیش روی شرکت های تازه تاسیس، سبب می شود تا آنها به دنبال راه های ارزانتر و تاثیر گذارتر برای تبلیغات برند خود باشند. یکی از بهترین روش های مدرن که بسیار کم هزینه تر از تبلیغات متفاوت مانند پخش تراکت می باشد، چاپ لیوان های کاغذی یک بار مصرف تبلیغاتی است. در این روش شرکت ها می توانند با هزینه ای بسیار اندک و ناچیز، تیلیغاتی به مراتب تاثیر گذارتر و چشمگیرتر داشته باشند.  

 

 قابلیت استفاده برای مراسم های رسمی و غیر رسمی

 پیشرفت فوق العاده این صنعت در سال های اخیر، امکان چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در ابعاد، رنگ ها، مدل ها و سایز های مختلف برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به وجود آورده که در مراسمات رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. همین تنوع فرصتی در اختیار شرکت ها و برندها قرار داده و آنها تلاش می کنند با استفاده از لیوان های کاغذی با کیفیت، طرح های خلاقانه ای از لوگو، شعار و … نکات مهم مد نظر خود را تبلیغ نمایند.  

 قابلیت استفاده انبوه برای شرکت ها و اماکن پر تردد

  شرکت ها و برندهایی که به دنبال یک روش جذاب و تاثیر گذار برای تبلیغات می گردند، به راحتی می توانند با بهره مندی از این قابلیت، نسبت به چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در تعداد انبوه با نام یا لوگوی شرکت اقدام نموده و در مکان های پرتردد توجه مخاطبان را جلب نمایند. این روش خلاقانه به نوعی بیانگر احترام شرکت یا برند شما به سلامت مخاطبان و حفظ محیط زیست هم می باشد. زیرا شما به عنوان یک برند، تبلیغ کننده استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف به جای لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی مضر هستید و این موضوع علاوه بر ثبت کردن نام شما در حافظه مخاطب، اعتماد سازی کرده و شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد و متعهد در یادها حک خواهد کرد.  

 

تنوع چاپ و طراحی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت طراحی و چاپ لیوان های کاغذی تبلیغاتی وارد عرصه جدیدی شد و در حال حاضر امکان چاپ انواع نوشته ها، طرح ها، متن ها و عکس ها بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف وجود دارد و شرکت ها و برند ها می توانند حتی کارت ویزیت خود را نیز به این صورت تبلیغ نمایند. البته درست است که این گونه تبلیغات بسیار ارزان تر و تاثیر گذار تر از روش های سنتی و قدیمی می باشد، ولی لازم است شرکت ها برای تاثیر گذاری بیشتر، نکاتی را رعایت کنند. یکی از این آیتم های مهم، استفاده از نکات خلاقانه ای که در برند سازی بسیار مهم می باشند و می توانند تاثیر گذاری و ماندگاری تبلیغات را بیشتر کنند. طراحی زیبا و خاصی که تکراری نباشد و به گونه ای متفاوت عرضه گردد، می تواند بسیار خلاقانه باشد و کمک می کند تا نام شرکت شما برای همیشه در ذهن و یاد مخاطب باقی بماند. علاوه بر این شرکت ها و برندها باید تلاش کنند تا از تم و طراحی متفاوتی استفاده کنند که انقدر با ارزش و جذاب باشد که مخاطب را وادار کند تا لیوان یکبار مصرف را به عنوان یک الگو یا یک طراحی خارق العاده در پیش خود نگه دارد و یا حتی آن را به دوستان و آشنایانش معرفی کند. در سال های اخیر، صنعت چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف به عنوان یک صنعت پرطرفدار و مدرن پیشرفت های بسیار زیادی داشته و آمار مصرف کنندگان در تمام دنیا خصوصا در ایران افزایش چشمگیری داشته است. به همین خاطر استفاده از این شیوه نوین برای تبلیغات به عنوان بهترین روش تبلیغات در مراسمات خصوصا همایش ها بسیار مورد توجه برندها و شرکت ها می باشد. با وجود آن که لیوان های کاغذی یکبار مصرف به علت بازیافتی بودن و مقاوم بودن در برابر گرما در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند، شما می توانید با جایگزینی لیوان های گیاهی مرغوب به جای  لیوان های کاغذی یکبار مصرف؛ پیام آور محیط زیستی سالم تر و زیباتر باشید و خود را به عنوان یکی از بهترین محصولات دوستدار طبیعت؛ معرفی کنید. زیرا با استفاده از لیوان های گیاهی با کیفیت که دوره تجزیه پذیری کمتر از یک سال دارند، نقش اساسی و مفیدی در حفظ محیط زیست ایفا نموده اید.

نحوه سرو پیتزا ایتالیایی

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹ ب.ظ

 

پیتزا خوش مزه ترین فست فودی که در جهان وجود دارد و شاید بهترین نوع آن در کشور ایتالیا باشد.بیش تر مردم جهان ایتالیا را با مناطق گردشگری میشناسند ولی کسانی که غذا را را دوست دارند این کشور را با پیتزا می شناسند و هر کسی که به ایتالیا می رود علاوه بر دیدن تاریخ آن کشور پیتزا های خوش مزه و جالبی را می خورد. اغما در این سال ها پیتزا در کشور های مختلف هم محبوب شده است توانسته به یکی از خوش مزه ترین غذاهای دنیا تبدیل شود.بیشتر اشپزان در تلاش هستند که پیتزا ها را با ذائقه مردم خود تطبیق بدهند. پیتزا اینقدر محبوب است و پخت آن آسان که مردم به راحتی در خانه هایشان به راحتی می پزند. شاید این روز ها مردم با غذا های فست فودی کنار می آیند و خود را کمتر به زحمت می اندازند تا اشپزی کنند و بهترین غذایی که در فست و فود است پیتزا است.

به طور کلی پیتزا به دو دسته پیتزا آمریکایی و ایتالیایی تقسیم می شود که در هر کدام از این کشورها، پیتزا به شیوه های متفاوتی تهیه و سرو می شود. از نظر حرفه ای های این حوزه، پیتزا در جهان به عنوان یک غذای ایتالیایی شناخته می شود، ولی این فست فود خوشمزه در امریکا به نقطه تکامل و تنوع خود دست پیدا کرد. زیرا امریکایی ها بر خلاف ایتالیایی ها خیلی نسبت به مواد روی پیتزا حساس نبوده و از ایجاد مزه های ناهماهنگ با قرار دادن موادی مانند آناناس و انجیر هم لذت می برند.

حال آن که برای ایتالیایی ها پیتزا تنها یک غذا نیست، یک اثر هنری است که باید به آن حرفه ای نگاه کرد؛ به همین خاطر هر چیزی که مربوط به پیتزا می شود، برای آنها از قداست خاصی برخوردار است. ایتالیایی ها برای همه بخش های این غذا برنامه دارند، از رسپی پیتزا گرفته تا نحوه سرو آن، دستورالعمل های مشخصی دارد که از نظر آنها باید کاملا رعایت شود.

 سس های متفاوت پیتزا ایتالیایی

مهم ترین و اصلی ترین نکته پیتزاهای ایتالیایی نوع سس مورد استفاده در آنهاست. در پیتزاهای ایتالیایی به جای سس گوجه فرنگی یا کچاپ، از روغن زیتون، گوجه فرنگی تازه، سیر و پونه کوهی استفاده می شود که به پیتزا طعمی تازه و گیاهی می دهد که به پوسته زیرین یعنی خمیر پیتزا هم نفوذ می کند. در ایتالیا رسپی اصلی پیتزا بسیار مهم و حساس است و آنها سعی میکنند با وفاداری به رسپی اولیه، پیتزایی کاملا ایتالیایی درست کنند. البته در بعضی شرایط امکان دارد آنها به بعضی از تغییرات ضروری رضایت دهند؛ ولی در این زمینه اصلا سلیقه ای عمل نمی کنند و تغییرات ایجاد شده، تنها در صورت ضرورت؛ پذیرفته خواهد بود.

استفاده از انواع سس ها و مخلوطی از گوشت های مختلف به هیچ وجه در ایتالیا مرسوم نبوده و آنها سعی می کنند تا به طور اختصاصی از طعم هر نوع گوشت لذت ببرند. مثلا شما نمی توانید از پیتزاهای ایتالیایی، توقع ترکیب بیف با بیکن را داشته باشید، زیرا از نظر آنها این ترکیب، نه تنها برخلاف رسپی اصلی است بلکه مزه و بافت پیتزا را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

 

خمیر پیتزا، رکن اصلی پیتزا ایتالیایی

 درست است که در مورد سس ها و نوع گوشت ایتالیایی ها تلاش می کنند تا تنوع زیادی به خرج ندهند، ولی در مورد خمیر پیتزا قضیه کاملا برعکس است و در ایتالیا طیف گسترده ای از نان پیتزا یافت می شود. تقریبا در هر روستای کوچک ایتالیایی یک نسخه منحصر بفرد و خوشمزه از نان پیتزا پخته می شود که مخصوص همان منطقه می باشد. در بعضی از این نقاط خمیر پیتزا به قدری نازک و لطیف می باشد که به نظر می رسد مواد پیتزا روی یک لایه از بیسکوییت خیلی نازک قرار گرفته است. پیتزاهای ایتالیایی معمولا از نظر پنیر پیتزا هم منحصر بفردند و از پنیرهای چرب، مرطوب و تازه تر استفاده می کنند و اطراف نان پیتزا ها را خالی از پنیر یا پنیر کمی قرار می دهند.

 

روش های پخت پیتزا در ایتالیا

لازم است بدانید که حساسیت ایتالیایی ها نسبت به پیتزا هایشان محدود به طعم و خمیر پیتزا نمی شود و آنها تقریبا برای هر چیز دستورالعمل مشخصی دارند و خود را موظف به رعایت آن می دانند، به بیان دیگر مهم ترین نکته در مورد پیتزاهای ایتالیایی علاقه آنها به روش های قدیمی پخت می باشد.

یکی از همین نکات مهم، استفاده از اجاق های هیزمی یا اجاق های سنگی به جای فرهای برقی و گازی در رستوران های ایتالیا می باشد. زیرا آنها معتقدند این فرها کمک می کنند تا طعم و بوی پیتزا  به خوبی حفظ شوند. علاوه بر این از نظر ایتالیایی ها فرهای معمولی برای پخت پیتزا به اندازه کافی داغ نیستند و نمی توانند دمای لازم برای پخت پیتزا را تامین کنند. حال آن که سنگ پیتزا به راحتی می تواند داغی لازم برای پخت پیتزا را فراهم نماید. البته از نظر سرآشپزهای حرفه ای این رشته، سنگ پیتزای داغ می تواند رطوبت را بیرون بکشد و نان پیتزا را ترد نماید؛ اتفاقی که هیچ وقت بر روی سینی های سرد و نازک فرهای گازی و برقی نخواهد افتاد.

با توجه به این که سنگ پیتزا چیزی نیست که در دسترس عموم باشد و معمولا افراد در کشورهای مختلف نمی توانند آن را در اختیار داشته باشند، در حال حاضر سر آشپز های حرفه ای و پیتزا پزان سعی می کنند تا این نقیصه را با استفاده از کاغذ سینگل پیتزا جبران کنند. کاغذهای سینگل یا همان کاغذ زیر پیتزا کاغذهای مواجی هستند که پیتزا را بعد از پختن بر روی آن قرار می دهند. این کاغذها به دلیل مواج بودن، باعث جذب رطوبت و گردش هوا شده و مانع خمیر شدن و وارفتن پیتزا می شوند. علاوه بر این کاغذهای سینگل در صورتی که با کیفیت و مرغوب باشند، کاربردی شبیه سنگ پیتزا داشته و با جذب رطوبت مانع خمیر شدن پیتزا می شوند.

بنابراین اگر به دنبال یک پیتزای با کیفیت و خوشمزه ایتالیایی هستید؛ بهتر است به همه این نکات وفادار باشید و حتما پیتزای داغ ایتالیایی خود را بر روی کاغذهای سینگل با کیفیت سرو کنید.

بسته های مکالمه تشویقی همراه اول

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹ ب.ظ

 

شاید در گذشته کمتر کسی فکر می کرد که از شهری به شهر دیگر متصل شوند و ارتباط بگیرند و اگر روزی می گفتند که مشود به آن فرد می خندیدند. اما در این سال ها به لطف تکنولوژی و پیشرفت آن و آمدن گوشی های بسیار مناسب و بسیار جذاب افراد جامعه حتی می توانند که با دوستان خود ارتباط بگیرند. این روزها اپراتور های سیم کارت در  حال تلاش هستند که بهترین خدمات خود را به مردم ارائه دهند تا مردم بتوانند که بهترین استفاده ها را ببرند . اپراتور همراه اول در تلاش است که این روز ها بهترین سرویس های خود را به مردم دهد تا مردم به همه کارهایشان برسند. اپراتور همراه این روز ها با بسته های مکالمه خود توانسته است که بسیار خوش بدرخشد و کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند از این سرویس به نحو احسنت استفاده کرده اند . همراه اول در تلاش است که سرویس های جذاب تری را فعال کند

مثلا بسته های تشویقی مکالمه که هر چند وقت یکبار تحت عناوین مختلف از سوی این اپراتور ارائه می گردد و در راستای کاهش هزینه های مشترکینی است که معمولا مکالمه های طولانی مدت دارند، از این دست می باشد و فرصتی است استثنایی برای مشترکینی که می خواهند هزینه های ارتباطی خود را بهتر و آسانتر مدیریت نمایند.

در حال حاضر؛ سرویس ها و طرح های همراه اول که شامل تخفیف های خاصی در تعرفه های هزینه مکالمات مشترکین این اپراتور می گردد به شرح ذیل می باشد:

 

1.     بسته شب های روشن

 این بسته که شامل مکالمه در شب می شود، شامل حال کلیه مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می باشد. بسته شب های روشن همراه اول شامل مکالمه از ساعت 11 شب الی 7 صبح بوده و مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بعد از فعال سازی این طرح می توانند در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود لذت ببرند.

البته توجه به این نکته نیز الزامی است که هزینه مکالمه در خارج از محدوده تعیین شده ( 11 شب الی 7 صبح ) برای مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بر اساس تعرفه عادی می باشد.

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند این سرویس را با شماره گیری کد دستوری # 333 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 333 مربع ) فعال نمایند.

در حال حاضر وضعیت بسته های شب های روشن همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

نوع خط

نوع بسته

هزینه فعال سازی

سیم کارت های دائمی و اعتباری

شبانه ( 24 ساعت )

10.000 ریال

هفتگی

60.000 ریال

ماهانه

220.000 ریال

 

شرایط و نکات مهم:

·        امکان فعال سازی همزمان دو بسته ( مثلا هفتگی و ماهانه ) برای مشترک وجود ندارد.

·        مشترک در صورتی می تواند نسبت به فعال سازی مجدد همان بسته یا خرید بسته جدید اقدام نماید که بازه زمانی بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.

·        هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.

 البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی بسته این مبلغ کسر می گردد.

 

2.     طرح روزهای گرم حرفی

این طرح هم که از اول دی ماه سال 1393 شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، فرصتی است برای مشترکینی که مکالمه های طولانی مدت دارند و به دنبال مدیریت بهتر هزینه های مربوط به این بخش می باشند.  بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند تنها با پرداخت 20،000 ریال معادل دو هزار تومان در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) لذت ببرند. بازه زمانی استفاده از طرح روزهای گرم حرفی از 7 صبح تا 23 شب می باشد.

درگاه های ارتباطی برای فعال سازی و استعلام از وضعیت بسته به شرح ذیل می باشد:

 

فعالیت

درگاه پیامکی 8064

درگاه کد دستوری

استعلام وضعیت بسته ( مشترکین اعتباری )

ارسال عدد 0 ( به صورت لاتین )

# 3360 * 10 *

استعلام باقیمانده بسته ( مشترکین دائمی )

ارسال عدد 0 ( به صورت لاتین )

# 3360 * 10 *

خرید بسته

ارسال عدد 1 ( به صورت لاتین )

# 3361 * 10 *

راهنما

ارسال عدد 9( به صورت لاتین )

# 3369 * 10 *

 

 

شرایط و نکات مهم:

·        هر مشترک دائمی و اعتباری در طول یک شبانه روز می تواند تنها یک بار از این طرح استفاده نماید و تنها یک  بسته خریداری نماید.

·        زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس مصرف شود و نیازی نیست که مشترک حتما یک تماس 60 دقیقه ای داشته باشد.

·        مهلت استفاده از 60 دقیقه مکالمه، بلافاصله پس از فعال سازی طرح آغاز شده و تا ساعت 23 همان روز ادامه خواهد داشت.

·        قیمت این طرح برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری یکسان می باشد برابر با دو هزار تومان می باشد.

·        تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می گردد.

·        هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.

 البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی سرویس این مبلغ کسر می گردد.

  

 

3.     جشنواره جمعه های رویایی

جشنواره جمعه های رویایی فقط مخصوص دانشجویانی می باشد که سیم کارت دانشجویی اپراتور همراه اول دارند. در این طرح رویایی؛ مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند از مکالمه رایگان نامحدود درون شبکه ( شبکه همراه اول و ثابت ) در روزهای جمعه لذت ببرند.

این طرح که تا پایان آذر ماه 1401 ادامه دارد، کاملا رایگان بوده و مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 44 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 44 مربع ) نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

در این جشنواره رویایی، علاوه بر رایگان بودن طرح، مدت زمان مکالمه در روزهای جمعه نامحدود اعلام شده و تعداد تماس های مجاز در این روز هم نامحدود می باشد. به همین خاطر مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول تنها با شماره گیری کد دستوری اعلام شده؛ می توانند در روزهای جمعه به صورت نامحدود از مکالمات درون شبکه خود لذت ببرند.

 

دانشگاه شاید برای هر فردی که وارد ان میشود برای تحصیل نقطه پرواز برایش باشد تا به آرزوهایی که دارند برسند و موفق شوند.دانشگاه ها و دانشجویان همیشه در این سال ها همیشه  فعال بودند و توانستند که خدمت های بزرگی به دولت و کشور کرده اند. این روزها اپراتور ایرانسل در حال تلاش است که بتواند به دانشگاه ها و دانشجویان خدمات بسیار گسترده ایی را بدهد . این روزها اپراتور ایرانسل در حال انجام عقد قرارداد با دانشگاه  علم و صنعت است تا بتواند خدمات گسترده ایی را به این شرکت دهد و بتوانند که در ادامه هم با دانشگاه های بیش تری ارتباط برقرار کنند. دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل  ایرانسل و جمعی از مدیران ارشد این اپراتور و دکتر منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم وصنعت به همراه  گروهی از اعضای هیات علمی، معاونان ، اساتید و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.

این تفاهم نامه که با هدف تعامل، همکاری و هم افزایی در زمینه های علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی بین طرفین منعقد شد، شامل چهار موضوع مهم به شرح ذیل می باشد:

·        راه اندازی آزمایشگاه پژوهشی ( انستیتو) هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

·        راه اندازی آزمایشگاه پژوهشی ( انستیتو) سامانه های خودران هوشمند

·        برنامه ریزی برای بهره برداری از سایت ارتباطی 5G ایرانسل در دانشگاه

·        پشتیبانی از پروژه های کارشناسی ارشد و دانشگاه

 

مدیر عامل ایرانسل در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه خود را فردی دانشگاهی دانستند و تاکید کردند: "علم و صنعت را تا حد خوبی می شناسم و از توانمندی های این دانشگاه آگاه هستم."

ایشان با اشاره به سابقه درخشان اپراتور ایرانسل و رسالت و سیاست اصلی آن به عنوان یک اپراتور پیشرو، ارائه فناوری های نوین مانند نسل پنجم تلفن همراه را نیز در همین راستا دانست و بیان داشت:" هم اکنون تنها اپراتوری که خدمات نسل پنجم تلفن همراه را به صورت تجاری عرضه کرده و تا امروز موفق به بهره برداری از 276 سایت تجاری نسل پنجم در تهران و شهرهای مختلف کشور در قالب پروژه توسعه فراگیر برای بهره برداری از 460 سایت شده است؛ اپراتور ایرانسل می باشد."  دکتر عباسی آرند در ادامه ابراز امیدواری کرد که اجرای این تفاهم نامه و راه اندازی سایت ارتباطی نسل پنجم ایرانسل در دانشگاه علم و صنعت به تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و اجرای هر چه بیشتر پروژه های پژوهشی کمک خواهد کرد.

 

البته مدیر عامل ایرانسل در ادامه از این که در حل مسائل کلان کشور از ظرفیت دانشگاه ها به خوبی استفاده نشده، ابراز تاسف کرد و بیان داشت:" دانشگاه ها باید بیش از پیش درگیر مسائل کلان کشور باشند و برای حل آنها، راه حل ارائه دهند. " در ادامه نیز عباسی آرند اعلام آمادگی ایرانسل برای بازدید گروه های دانشجویی از زیرساخت ها  و فرصت ها و ظرفیت های موجود را بیان نمود و افزود: " آماده حمایت از پروژه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها در زمینه های مورد نیاز ایرانسل با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه در حل مسائل خود هستیم."

 

عباسی آرند با اشاره به تاسیس مجموعه ایرانسل لبز که از سال 98 به عنوان بازوی تحقیق و توسعه این اپراتور در حال فعالیت میباشد؛ به تولید مودم های بومی اینترنت همراه و ثابت به عنوان یکی از نخستین دستاوردهای این مجموعه اشاره کرد و بر لزوم ارتباط این شرکت با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان به تمرکز بر بومی سازی تاکید کرد. زیرا از نظر ایشان با تغییر استراتژی این اپراتور و گذر از اپراتور دیجیتال و خدمات دهنده ارتباطی ( telco ) به اپراتور فناوری محور ( techco)  ارتباط مستمر و پایدار با دانشگاه ها می تواند اقدامات مجموعه هایی مانند ایرانسل لبز را بیش از پیش توسعه دهد.

 

در این مراسم رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز ضمن تشکر از مدیر عامل و مجموعه ایرانسل با بیان این که انعقاد این گونه تفاهم نامه ها و گسترش همکاری ها مهم ترین راه بهبود وضعیت کشور در حوزه های اقتصادی و صنعتی است، تاکید کرد: "دانشجویان باید آنچه در کشور اتفاق افتاده، از جمله موفقیت ها و افتخارات ایرانسل را ببینند تا انگیزه و امید آنها هر چه بیشتر افزایش یابد. "

 

در ادامه مدیر عامل  اپراتور ایرانسل با اشاره به آغاز مطالعات نسل ششم شبکه تلفن همراه ( 6G ) در ایرانسل از ابتدای سال 99 همکاری با مراکز معتبر دانشگاهی و تاکید بر بومی سازی این فناوری نقش دانشگاه  ها را در توسعه این فناوری و رسیدن به مرحله تجاری سازی بسیار مهم و اساسی خواند و از دانشگاه علم و صنعت برای ایفای نقش جدی در این زمینه دعوت کرد. رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز از مدیر عامل ایرانسل دعوت کرد تا در مراسم سالانه روز پژوهش این دانشگاه به حضور وزرای صمت و نفت حضور یابد.

 

قطعا همکاری علمی بین دانشگاه ها و مجموعه های موفقی مانند ایرانسل می تواند باعث تقویت بیشتر هر دو مجموعه گردد. زیرا با در نظر گرفتن رقابتی که پس از تاسیس ایرانسل در کشور در حوزه ارتباطات رخ داد و باعث رفع انحصار این صنعت گردید، می توان امیدوار بود همکاری های علمی بین یک شرکت موفق همچون ایرانسل و دانشگاه ها؛ در حوزه مطالعات و هوش مصنوعی، خودروهای هوشمند و... و استفاده از ظرفیت های بالقوه موجود در دانشگاه ها نه تنها ارتباط بین دانشگاه و صنعت را گسترش می دهد بلکه سبب بهبود وضعیت در حوزه صنعت و اقتصاد خواهد شد.

نکات جالب و شگفت انگیز در مورد پیتزا

دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ

هیچ وقت مردم ایتالیا فکر نمی کردند که در دنیا با سه چیز شناخته شوند . اولی ان ها فوتبال که اتفاقا در این ورزش  همیشه عمل کرد بسیار عالی را داشته اند و توانسته اند که همیشه جز بهترین ها باشند. دومی آنها اسپاگتی است که یکی از غذاهای خوش مزه در جهان است.اما سومی شاید به اندازه دو تا دیگر محبوب باشد شاید هم نسبت به دو تا دیگر بسیار محبوبیت اش فراگیر باشد و بتوان گفت که غذای خوشمزه ایی است آن هم پیتزا است.کمتر کسی است که در دنیا پیتزا را دوشت نداشته باشد و بخواهد در بین غذا های فست فودی  غذای دیگری را انتخاب کند. پیتزا شاید جز محبوب ترین غذا هایی باشد که همه سن آن را دوست دارند علاوه بران وقتی پیتزا وارد جامعه جهانی شد همه هر کشور بر اساس ذائقه خود موادی را به پیتزا اضافه کردند که بسیار خوشایند مرد خودشان باشد.

ولی با این وجود یک سری حقایق هیجان انگیز حول و حوش این غذای خاص وجود دارد که همه را شگفت زده می کند. برخی از این حقایق جالب از این قرار می باشند.

نخستین پیتزا در نپال

شاید خیلی از ما پیتزا را با نام ایتالیا بشناسیم، ولی یک نکته جالب در این خصوص این است که ابتدائی ترین پیتزا به دوران باستان بر می گردد. در تاریخ آمده است که مصری ها و یونانی ها یک نان پهن داشتند که رویش را با ادویه و روغن می پوشاندند. البته این غذا بسیار با پیتزاهای امروزی متفاوت است. پیتزای مدرن در اصل؛ در اواخر قرن 18 با اضافه کردن گوجه فرنگی در نپال تکامل یافت.

ولی اولین پیتزا در اوایل سال 1500 در نپال ابداع شده است. پیتزا در آن زمان به عنوان یک غذای ارزان از سوی مردم کم درآمد تهیه می شد. بر اساس تحقیقات William E. Macaulay Honors College در آن زمان تصور می شد که گوجه فرنگی سمی است و مردم کم درآمد نپال با اضافه کردن برش های گوجه فرنگی و پنیر بر روی خمیر، یک غذای ارزان تهیه می کردند که اکنون به نام پیتزا شناخته می شود.

البته بعضی ها معتقدند افتخار ابداع  اولین پیتزا متعلق به سربازان ساسانی است. در تاریخ آمده که سربازان ساسانی در جنگ سپر هایشان را روی شعله آتش می گذاشتند و با قرار دادن یک خمیر بر روی آن و ریختن مواد خوراکی مانند پنیر یا خرما، غذایی تهیه می کردند که بسیار شبیه درست کردن پیتزای امروزی می باشد.

  

نخستین پیتزا در ایران

رضا رئیسی فارغ التحصیل رشته کشاورزی از دانشگاه پلی تکنیک ایالت کالیفرنیا در سنت لوئیس ابیسپو در ششم بهمن سال 1347 شمسی اولین پیتزا فروشی را در ایران به نام ” پیتزا پنتری”  تاسیس کرد که به دنبال آن سه شعبه از این پیتزا فروشی در تهران و مشهد افتتاح شد. اولین پیتزا فروشی در آمریکا هم در ایالت منهتن در سال 1905 افتتاح شد.

پیتزای محبوب خانم ها

با وجود ان که 36% از کل سفارشات پیتزا در جهان، پیتزای پپرونی می باشد ولی بر اساس آمار ثبت شده؛ زنان پیتزای سبزیجات را بیشتر از هر پیتزای دیگر سفارش می دهند. همین طور جالب است بدانید که زنان انعام بیشتری هم نسبت به مردان پرداخت می کنند.

پیتزا بعد از همبرگر دومین غذای فست فودی است که در بین مردم دنیا از بیشترین طرفدار برخوردار است؛ البته به غیر ازآمریکایی ها.

خوردن پیتزا و کاهش خطر ابتلا به سرطان مری

اغلب ما انتظار نداریم که پیتزا به عنوان یک فست فود، غذای سالمی باشد، ولی بر اساس یک تحقیق ایتالیایی که در یک مجله بین المللی سرطان منتشر شده است، افرادی که حداقل هفته ای یک بار پیتزا می خورند، شانس کمتری برای ابتلا به سرطان دارند.

محققان حدس می زنند که به دلیل محتوای بالای سس گوجه فرنگی در لیکوپن، خطر ابتلا به سرطان مری با مصرف پیتزا کاهش می یابد. این محققان می گویند خطر ابتلا به سرطان مری در بین کسانی که به طور مداوم پیتزا مصرف می کنند، 59% کاهش می یابد.

حیوانات عاشق پیتزا

شاید برای شما هم جالب توجه باشد اگر بفهمید که پیتزا در بین حیوانات نیز طرفداران پروپا قرصی دارد که حاضرند برای پیدا کردن یک برش پیتزا، متروهای شهر را بگردند. موش پیتزا یکی از همان حیواناتی است که در متروهای شهر نیویورک به دنبال تکه های دور ریخته پیتزاست. روباه هم یکی دیگر از حیواناتی است که به جای پیدا کردن برش های پیتزا ترجیح می دهد تا پیتزا ها را بدزدد.

آمریکایی های عشق پیتزا

بیش از 93 درصد از آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه پیتزا سفارش می دهند و این فست فود خوشمزه، غذای محبوب آمریکایی هاست. بررسی ها نشان می دهد آمریکایی ها به طور میانگین روزانه 73 هزار متر مربع پیتزا می خورند و این یعنی پیتزا بخش عمده ای از رژیم غذایی خوشمزه امریکایی ها را تشکیل می دهد.

آمار بیشترین مصرف پیتزا در روزهای بزرگ بازی 

شاید برای شما هم جالب توجه باشد اگر بدانید پیتزا هات اغلب فروش بیش از 2 میلیون پیتزا را در طول Super Bowl در هر سال ثبت می کند

پیتزا به عنوان یک غذای فست فود، خیلی راحت و آسان نیز سرو می گردد، شاید به همین خاطر است که در کلیه بازی ها غذای انتخابی بسیاری از دوستداران بازی، به احتمال زیاد پیتزا خواهد بود. تماشاگران در هنگام بازی ترجیح می دهند چیزی بخورند که نه تنها خوشمزه باشد، بلکه بتوان به راحتی آن را با دیگران شریک شد. برای آنها فرقی نمی کند چه سوپر بول باشد و چه فینال NBA، مهم یک برش پیتزا ست با یک لیوان نوشیدنی مورد علاقه که لذت تماشای بازی را صد چندان خواهد کرد.

پیتزای  12،000 دلاری گران ترین پیتزای جهان

لوئیس سیزدهم 12 هزار دلار قیمت دارد و در صدر گران ترین پیتزاهای جهان قرار دارد. این پیتزای فوق العاده که از  خرچنگ، سه نوع خاویار، موزارلای بوفالو، نمک صورتی استرالیایی و اسکویلا تشکیل شده است توسط استاد سر آشپز رناتو ویولا ایتالیایی تهیه شده است.

پیتزای صبحانه

شاید برای شما هم تعجب انگیز باشد که 36 درصد از آمریکایی ها معتقدند که پیتزا یک وعده صبحانه است. البته افراد زیادی در دنیا معتقدندکه پیتزای سرد طعم بهتری دارد. شاید امریکایی ها هم از پیتزای مانده شب قبل در وعده صبحانه استفاده می کنند.

پیتزای فضایی

دلیوری یک پیتزا در فضا، از آن خبرهایی است که نشان دهنده علاقه وافر زمینیها به این فست فود فوق العاده می باشد. در سال 2001، آژانس فضایی روسیه بیش از یک میلیون دلار برای تحویل یک پیتزای شش اینچی به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرداخت کرد. فضانورد روسی، یوری اوساچوف، این افتخار را داشت که اولین فردی باشد که پیتزا را در فضا تحویل می گیرد.

کره ای ها در سال 2009 صاحب پیتزا فروشی شدند

به نظر می رسد این غذا توانسته دل رهبر کره شمالی، را هم ببرد. زیرا پیتزا پز های ایتالیایی را برای آموزش این صنعت به پیونگ یانگ فرستاد. البته وقتی کیم جونگ ایل، از حفظ مهارت‌های جدید ناامید شده بود، نمایندگانی را به ناپل و رم پرواز داد تا قبل از افتتاحیه بزرگ به تحصیل خود ادامه دهند.

جنگ جهانی دوم باعث جهانی شدن پیتزا می شود

قبل از جنگ جهانی دوم، فقط ایتالیایی ها عاشق خوردن پیتزا بودند. در جنگ جهانی دوم و زمان اشغال ایتالیا، سربازان متفقین به علت تمام شدن جیره غذایی شان، به خوردن غذاهای محلی روی آوردند. تجربه لذت بخش خوردن پیتزا برای این سربازان، باعث شد تا این غذای بی نظیر را بعد از جنگ به خانه هایشان ببرند و گامی اساسی در جهات محبوبیت جهانی پیتزا بردارند.

پیتزا خوردن از آن لذت هایی است که کمتر کسی پیدا می شود که به آن نه بگوید؛ البته به شرطی که خوشمزه هم پخته شده باشد. برای همین لازم است، در هنگام پختن پیتزا دقت کنیم و نکات مهمی را که نقش اساسی در طعم و مزه پیتزا دارند را رعایت کنیم. مثلا برای تهیه یک پیتزای حرفه ای، نباید بیش از حد ادویه بریزیم، چون دمای بالا ادویه ها را می سوزاند و تلخ می کند. موادی که هم روی پیتزا میریزیم، نباید از پنج ماده متفاوت بیشتر باشد؛ یعنی به غیر پنیر و سس که از مواد اصلی پیتزا هستند، می توانیم از سه ماده دیگر استفاده کنیم.

نکته مهم دیگر هم، سرو پیتزا در ظرف مناسب می باشد، ظرفی که متناسب با سایز پیتزا بوده و از سرد شدن سریع و یا خمیر شدن نان پیتزا جلوگیری نماید. قرار دادن پیتزای داغ بر روی کاغذ سینگل پیتزا با کیفیت یا همان کاغذ زیر پیتزا نیز کار هوشمندانه دیگری است که نه تنها مانع وا رفتن پیتزا می شود، بلکه طعم و مزه پیتزا را نیز حفظ خواهد کرد.

 

سرویس راینواز رایتل

شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۹ ب.ظ

شاید موسیقی برای بعضی ها همه چیز است و بسیاری از آهنگ ها برای مردم خاطره باشد و برای بعضی ها اهنگ ها زندگی آنها باشد. قشری از جامعه همیشه دوست دارند که از راه موسیقی کسب درآمد کنند و خودشان را در جایگاه بهترین نوازنده های تاریخ می دانند .این روزها اپراتور ها در حال استفاده از موسیقی برای سرویس آوای انتظار هستند. اما اولین بار این ایده توسط اپراتور ایرانسل انجام شد و بازخورد بسیار مثبتی را  در جامعه داشت و پس از آن اپراتور های سیم کارت از این ایده استفاده کردند. این سرویس یکی از بهترین و شناخته ترین شده سرویس اپراتور ها است.البته پیشرفت تکنولوژی و استقبال بی نظیر مشترکین از این سرویس باعث شده تا خدمات ارائه شده در  این سرویس، بسیار متنوع و هیجان انگیز باشد.

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور ، سرویس آوای انتظار پر طرفدار خود را تحت عنوان سرویس راینواز در اختیار مشترکین دائمی و سیم کارت اعتباری رایتل قرار می دهد. در سرویس راینواز رایتل تنوع بی نظیری از موسیقی های کلاسیک، سنتی، پاپ، متن فیلم، سریال و ... وجود دارد که مشترکین می توانند با توجه به علاقه و سلیقه خود، راینواز مورد نظر خود را جستجو و انتخاب نمایند.

 

سرویس راینواز در ابتدا مانند همه سرویس های آوای انتظار؛ برای جایگزینی بوق تلفن همراه طراحی شده بود و کاربران با استفاده از آن می توانستند؛ لذت شنیدن یک موسیقی یا یک آوای زیبا را با مخاطبان خود شریک شوند، ولی امروزه این سرویس خدمات خاص و منحصر بفردی را ارائه می دهد که آنها را به چیزی فراتر از شنیدن صدای یک آهنگ تبدیل نموده است. مثلا یکی از قابلیت های کاربردی این سرویس، حالت های پخش آهنگ می باشد که امکان پخش موسیقی هم به صورت تک آهنگی و هم به صورت چند آهنگی را برای کاربران فراهم می کند. در حالت پخش تک آهنگی برای تمام تماس گیرندگان با مشترک؛ تنها یک آهنگ پخش می شود ولی در حالت پخش چند آهنگی، امکان انتخاب چندین راینواز برای تماس گیرندگان مختلف وجود دارد.

 

هزینه خرید هر راینواز برای یک بازه زمانی مشخص حداکثر، 5،000 ریال ( 500 تومان ) بوده و مشترکین رایتل می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش های ذیل نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایند:

1.     مراجعه به  وب سایت راینواز به آدرس rbt.rightel.ir

2.     شماره گیری کد دستوری # 210 *  ( ستاره 210 مربع )

3.     ارسال دستور کد راینواز ON  به سامانه پیامکی 2030 مانند ارسال  133 ON به سامانه 2030

 

از بین روش های فوق ارسال کد دستور به شماره 2030 به عنوان آسان ترین و پرکاربردترین روش از سوی مشترکین اپراتور رایتل، شناخته می شود؛ به همین خاطر در جدول ذیل برخی از پرکاربردترین کدهای دستوری برای دسترسی به این سرویس را بیان کردیم:

 

 

علاوه بر قابلیت های بیان شده؛ در پورتال راینواز ( rbt.rightel.ir )  صدها، آهنگ و موسیقی روز دنیا موجود می باشد که مشترکین می توانند به صورت رایگان به آنها گوش داده و در صورت تمایل نسبت به خریداری آنها اقدام نمایند. زیرا در این پرتال برای راحتی مشترکین و سهولت جستجو، امکان جستجوی راینواز بر اساس نام صاحب اثر، نام آهنگ و کد آهنگ موجود می باشد.

گستردگی خدمات ارائه شده در سرویس راینواز رایتل بسیار هیجان انگیز و منحصر بفرد می باشد. برخی از خاص ترین این خدمات به شرح ذیل می باشد:

·        هدیه دادن راینواز به سایر مشترکین رایتل

·        کپی کردن راینواز با سایر مشترکین با استفاده از کد # 7 ( مربع 7 )

·        اختصاص یک یا چند راینواز به شخص یا گروهی از اشخاص در زمان دلخواه

·        عدم پخش راینواز برای فرد یا گروهی از افراد

 

هدیه راینواز:

هدیه راینواز به عنوان یکی از پرطرفدارترین خدمات این سرویس، به مشترکین رایتل این فرصت را می دهد تا در صورت تمایل آوای راینواز مورد علاقه خود را به دوستان یا عزیزانشان هدیه دهند. برای فعال سازی این سرویس، مشترک می تواند از روش های ذیل استفاده نماید:

1.     مراجعه به پورتال راینواز

2.     شماره گیری کد دستوری  # 210 * ( ستاره 210 مربع )

3.     ارسال پیام کوتاه با این دستور : شماره مشترک هدیه گیرنده + کد راینواز + Gift

 برای فعال کردن این هدیه نیز، هدیه گیرنده باید به قسمت پروفایل من مراجعه نموده و در بخش هدیه های دریافتی، هدیه خود را فعال نماید. هزینه هدیه خرید راینواز بر عهده هدیه دهنده باشد

 

نکات و قوانین مهم:

·        دوره اعتبار هر راینواز 30 روز می باشد که در صورت عدم حذف راینواز توسط مشترک، پس از پایان هر دوره به صورت خودکار تمدید می گردد.

·        هزینه خرید هر راینواز 500 تومان بوده و هیچ گونه هزینه اضافه مانند هزینه ماهیانه، هزینه فعال سازی یا هزینه تغییر تنظیمات را برای مشترک در بر نخواهد داشت.

·        هزینه خرید هر راینواز به صورت حساب پایان دوره مشترک سیم کارت دائمی رایتل اضافه شده و از حساب ریالی مشترک اعتباری رایتل کسر می گردد.

·        تنظیمات راینواز در شبکه تلفن همراه رایتل ذخیره میشود و ارتباطی با تنظیمات گوشی تلفن همراه مشترک ندارد.

·        در صورتی که مشترک تمایلی به تمدید سرویس راینواز ندارد، باید پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف این سرویس اقدام نماید.

 

سرویس راینواز رایتل به عنوان یکی از جذاب ترین سرویس های این اپراتور به کاربران این امکان را می دهد تا صدای بوق انتظار در هنگام تماس را با یک آهنگ یا آوای خاص جایگزین کنند و نوای یک موسیقی را در چنین لحظاتی به مخاطبان خود هدیه دهند. استفاده از این سرویس در تمام گوشی هایی که قابلیت پشتیبانی از نسل سوم شبکه تلفن همراه را دارند، امکان پذیر بوده و مدل گوشی یا قابلیت های متفاوت تلفن همراه، هیچ اهمیتی در استفاده از این سرویس پر طرفدار ندارد.

 

 

این روز ها دیگر  همه اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که همه مردم را راضی کنند. شاید یکی از مهم ترین کار هایی که اپراتور ها دارند این روز ها در حال انجام می باشند برای سازمان ها  است . یکی از اپراتورهای سیم کارت که در حال انجام برای سازمان ها است و بسیاری خوب دارد این کار را می کند اپراتور همراه اول است.همراه اول این روز ها در تلاش است که بتواند همه سازمان ها را با دادن بسته های بسیار با صرفه و دادن بهترین خدمات خود آنها را راضی کند و بتواند که ارتباط کارمندان آن شرکت را بسیار بالا ببرد .. بررسی ها نشان می دهد برقراری ارتباط بین کارکنان در یک نهاد، تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد نهایی آن نهاد خواهد داشت، به همین خاطر مدیران با نظارت مستمر و کامل بر این بخش می توانند کارایی شرکت را به میزان قابل توجهی بالا ببرند.

به همین منظور، اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، سیم کارت هایی تحت عنوان سیم کارت سازمانی در اختیار سازمان ها قرار می دهد که نه تنها هزینه های ارتباطی آنها را کاهش می دهد بلکه دسترسی به خدمات مختلف و سرویس های سازمانی را برای مشتریان ارتقا می بخشد و کارکنان می توانند برای عملکرد بهتر؛ با حفظ حریم خصوصی شماره سیم کارت های سازمانی خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

 

در همین راستا سازمان هایی که نیاز به بستر انتقال داده های مختلف دارند، می توانند با خرید این سیم کارت های سازمانی، علاوه بر استفاده از بسته های دیتای سازمانی از دیگر مزایا و کاربردهای فوق العاده این سیم کارت ها بهره مند گردند. سیم کارت های سازمانی همراه اول در دو نوع دیتا و عادی عرضه میگردد که متقاضیان می توانند بسته به نیاز و تمایل خود از هر دو نوع دائمی ( با ودیعه یا بدون ودیعه ) و یا اعتباری استفاده کنند. به طور کلی این سیم کارت ها در دست کارکنان شرکت امانت بوده و مالکیت سیم کارت با شرکت یا مجموعه مورد نظر می باشد که همین موضوع باعث مدیریت راحت تر و بهتر سیم کارت و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی می شود.

سیم کارت های سازمانی دیتای همراه اول، با هدف تسهیل ارتباط با سایر دستگاه های اندازه گیر، مودم ها، انواع سیستم های کنترلی و به کارگیری انواع برنامه های کاربردی سازمان ها که نیاز به بسترهای انتقال دیتا دارد، به سازمان ها ارائه می شود که آنها می توانند برای مواردی که تنها ارسال و دریافت پیامک مد نظر می باشد از این نوع سیم کارت ها که بسته های سازمانی دیتا و سایر سرویس های مبتنی بر دیتای همراه اول بر روی آنها قابل ارائه میباشد؛ استفاده نمایند.

 

مزایای سیم کارت های سازمانی همراه اول:

·        فعال سازی و عرضه سیم کارت ها به صورت یکپارچه

·        امکان ارائه شماره های متوالی

·        امکان ارائه صورت حساب تجمیعی

·        امکان تعریف و راه اندازی بسته های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا

·        ارائه قیمت های ترجیحی در خرید سیم کارت های سازمانی

·        صرفه جویی در زمان خرید

·        امکان ارائه پنل اختصاصی مدیریت شارژ سیم کارت های اعتباری در بستر اینترنت

·        امکان تخصیص اعتبار ریالی جداگانه به هر یک از کارکنان

 

سرویس شارژ گروهی سازمانی در راستای مدیریت هزینه های ارتباطی سازمان ها و صرفه جویی در زمان خرید شارژ از طریق یک پنل اختصاصی راه اندازی شده است که فرایند شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول را تسهیل می بخشد. در مواردی هم که ارتباط مالی سیم کارت های سازمانی با حساب سازمان قطع باشد، مدیریت هزینه های ارتباطی به عهده استفاده کننده از سیم کارت بوده و شارژ گروهی این امکان را فراهم می کند که شماره مورد نظر به صورت یکجا شارژ گردد. البته در این سرویس امکان مشاهده مانده اعتبار سیم کارت های اعتباری هم وجود دارد.

 

علاوه بر این همراه اول امکان تخصیص مبلغ مشخصی جهت مصارف ارتباطی کارکنان و تجهیزات سازمان ها اعم از مکالمه، پیامک و دیتا را نیز فراهم نموده است. مزیت اصلی این این سرویس، تخصیص اعتبار ریالی، قابلیت پرداخت مبلغ مورد نظر سازمان در یک صورت حساب برای هر نوبت استفاده از سرویس است. البته امکان استفاده به دفعات در یک دوره صورت حساب گیری، امکان پرداخت بدهی انباشته سازمان به صورت چند مرحله ای، عدم محدودیت زمانی در استفاده از مبلغ اعتبار تخصیص یافته و تسهیل فرایند پرداخت هزینه های ارتباطی از دیگر مزایا و کاربردهای این سرویس می باشد.

 

شرایط خرید سیم کارت های سازمانی

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول کلیه سازمان ها و مجموعه های متقاضی سیم کارت های سازمانی باید درخواست کتبی خود برای خرید سیم کارت های سازمانی بر روی سربرگ با مهر و امضا مجاز که در آن تعداد و نوع سیم کارت مشخص شده باشد، ارائه نمایند.

 

در صورتی که یک مجموعه تقاضای درخواست خرید بیش از 50 سیم کارت سازمانی را داشته باشد، لازم است نماینده تام الاختیار شرکت با دردست داشتن مدارک ذیل به فروشگاه های محصولات سازمانی در تهران یا شهرستان محل سکونت خود مراجعه کند:

·        تصویر آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی

·        آگهی آخرین تغییرات شرکت

·        تصویر گواهی ثبت نام مودیان مالیاتی یا مدرکی موید کد اقتصادی و شناسنامه ملی

·        اصل معرفی نامه فرد مراجعه کننده به عنوان نماینده شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضا مجاز شرکت

·        تصویر کارت ملی نماینده شرکت

·        آدرس، شماره تماس و کد پستی سازمان

 

نکات و شرایط مهم

·        قابلیت انتخاب شماره در این سیم کارت ها وجود ندارد.

·        با توجه به تعداد درخواست های شرکت، شماره های به صورت سریالی در اختیار سازمان قرار می گیرد.

·        سیم کارت ها به صورت فعال در اختیار سازمان قرار می گیرد.

·        در حال حاضر برای تعداد سیم کارت محدودیتی از سوی همراه اول اعلام نشده است.

 

سیم کارت های سازمانی همراه اول با تسریع و تسهیل برقراری ارتباط بین کارکنان شرکت به نوعی پاسخگوی کلیه نیازهای ارتباطی سازمان ها به صورت متمرکز هستند. با توجه به این که این سیم کارت ها مالکیت سازمانی دارند، استفاده از آنها در راستای مدیریت بهتر و بالا بردن عملکرد شرکت ها، نه تنها ارتباط مستمر و پایدار در شرکت ها را به همراه داشته است، بلکه در صورت تغییر سمت یا جابجایی کارمندان نیز خللی در ارتباطات سازمانی ایجاد نمی شود.

متقاضیان می توانند در صورت تمایل برای خرید آنلاین سیم کارت های سازمانی به فروشگاه سازمانی همراه اول به آدرس b2bshop.mci.ir مراجعه نموده و سیم کارت های سفارشی را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. البته علاقمندان می توانند در صورت تمایل از ایمیل فروش سازمانی همراه اول به آدرس b2b@mci.ir نیز استفاده کنند.

رایتل و جام جهانی 2022 قطر

چهارشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۵۰ ب.ظ

 

زمانی که انگلیسی ها فوتبال را به ایران آوردند و باعث این شدند که در جنوب ایران یعنی در مسجد سلیمان شروع به بازی فوتبال کنند  کسی فکر نمی کرد که این ورزش روزی محبوب ترین ورزش در ایران شود و مردم تنها دل خوشی این ورزش محبوب در جهان شود که حتی هر از گاهی سر یک برد و باخت تیم محبوب شان جانشان را از دست دهند. حالا تیم ملی ایران در یکی از تورنمنت های متری وجود دارد که برای مردم دنیا بسیار مهم جذاب هست آن هم حضور در جام جهانی است. تمام سیاستمداران  در دنیا هم این پدیده بسیار جذاب را نگاه می کنند که بسیار برای آنها جذاب است.مانند دو دوره گذشته ایی که تیم ملی ایران در آن حضور داشت اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که برای کسانی که سیم کارت های اپراتور ها را دارند فضای بسیار شاد و جذابی را فراهم کنند.

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور، بسته های ویژه ای را برای مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل خود تدارک دیده است که فرصتی است برای هر یک از آنها تا با پیش بینی پیامکی نتایج بازی های تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، نه تنها در قرعه کشی های جذاب رایتل شرکت کرده بلکه از هدایای متنوعی که برای این مشارکت در نظر گرفته شده است، بهره مند گردند.

بسته ای که از سوی اپراتور رایتل پیشنهاد می شود؛ شامل: 10 گیگابایت ترافیک بومی یک ماهه می باشد که با مبلغ  8،900 تومان در اختیار مشترکین قرار می گیرد. بنابر گزارش اپراتور رایتل؛ به یک نفر از کسانی که در طول بازی های جام جهانی، بسته ویژه این طرح را خریداری نماید، به قید قرعه جایزه نقدی 22 میلیون تومانی هدیه داده خواهد شد.

 

مشترکین علاقمند به شرکت در قرعه کشی رایتل، می توانند با استفاده از روش های ذیل بسته ویژه جام جهانی این اپراتور را خریداری نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع )

·        اپلیکیشن رایتل من

·        سامانه رایتل من

·        خرید مستقیم از وب سایت

·        فروشگاه های رایتل

بر اساس اعلام اپراتور رایتل، قبل از هر بازی مسابقه ای به صورت پیامکی صورت خواهد گرفت که در آن به قید قرعه 22 بسته 100 گیگابایتی یک ساله به کسانی که نتایج بازی های تیم ملی جمهوری اسلامی را درست پیش بینی کنند، تعلق می گیرد.

 

ساعت و تاریخ بازی های تیم فوتبال جمهوری اسلامی نیز در جام جهانی 2022 قطر  به شرح ذیل می باشد:

بازی اول در مقابل تیم ملی فوتبال انگلستان، در تاریخ 30 آبان ماه 1401 ساعت 30: 16 به وقت ایران در ورزشگاه بین المللی خلیفه الریان

بازی دوم در مقابل تیم ملی فوتبال ولز، در تاریخ 4 آذر ماه 1401 ساعت 30: 13 به وقت ایران در ورزشگاه احمد بن علی

بازی سوم در مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا، در تاریخ 8 آذر ماه 1401 ساعت 30: 22 در ورزشگاه الثمامه

مشترکین علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رایتل به آدرس Rightel.ir  مراجعه نمایند.

نکات قابل توجه درمورد سرو پیتزا

سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۳۴ ب.ظ

 

شاید در تاریخ همه آنهایی که اسمشان می ماندگار شده است یا غذای هایی که در طول تاریخ نسل به نسل گذشته و به دوره امروزی رسیده است. بسیاری از مردم در این سالها به خاطر سبک زندگی شان و موقعیت هایی که  به وجوده آمده مجبور به استفاده از غذا های حاضری شده اند.اما از همه آنها سوال مشترکی را بپرسی به یک جواب می رسی وان هم پیتزا است. شاید کمتر کسی باشد که پیتزا را دوست نداشته باشد غذایی محبوب بین ادم های روی زمین.خیلی از مردم نمیدانند که این غذا محبوب تاریخچه ایی به قدمت 7000 ساله که در ساردنیا پیدا شده است.این غذاگره خورده به تمدن ایتالی و رم باستان دارد و شاید بهترین غذایی باشد که ایتالیایی ها به مردم دنیا معرفی کرده اند که در موقعی که حوصله غذا پختن ندارند یا میل به غذا های بیرون پیدا می کنند پیتزا را به عنوان غذا انتخاب می کنند.

پیتزا با همه مزایای فراوانش از آن دست غذاهایی است که کوچکترین کم توجهی در شرایط دلیوری می تواند تاثیرات بسیار نامطلوبی بر طعم و مزه نهایی آن داشته باشد. به طوری که شاید شما هم بارها این جمله را شنیده باشید که مثلا پیتزای فلان رستوران فقط همونجا خوبه، از در مغازه که بیرون بیاد، خمیر و وارفته میشهاین جمله به ظاهر ساده، به تنهایی اهمیت شرایط دلیوری را مشخص می کند و نشان می دهد که در صورت انتخاب نامناسب حتی یک مورد کوچک، امکان از دست دادن مشتری برای همیشه وجود دارد؛چه برسد به انتخاب شرایط موارد مهم و تاثیر گذار اصلی که به نوعی از فوت و فن کار هم به شمار می آیند. شرایطی که اهمیت آنها اگر از انتخاب مواد اولیه سالم بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.:

در ادامه برای آشنایی بهتر؛ به چند نمونه از این نکات ریز و بسیار مهم اشاره خواهیم کرد:

نکته اول: انتخاب دمای مناسب سرو

برای بسیاری از افراد دمای مناسب سرو یک پیتزا، دمای بین 70 تا 85 درجه می باشد، دمایی که نه خیلی داغ باشد و نه خیلی سرد. حفظ این دما در شرایط رستورانی کار سختی نیست ولی برای این که بتوانیم پیتزا را خیلی زود، با دمایی در همین حد و اندازه به دست مشتری برسانیم، توجه به همه شرایط دلیوری بسیار مهم است.

بنابراین به همه نکات ریز اما مهم توجه کنید. نکاتی مانند انتخاب فرد مناسب برای پیک که علاوه بر شناخت درست منطقه، موتور سوار ماهری هم باشد، آداب معاشرت و مشتری مداری را بداند و بتوانددر شرایط بحرانی، مهارت حل مسئله داشته باشد.

نکته دوم: انتخاب ظرف مناسب سرو

در باور عموم آشپزی هنری است که بیشتر با طعم ها و مزه ها سروکار دارد و آشپز حرفه ای کسی است که طعم ها و مزه ها را به خوبی تشخیص دهد و بتواند از بین دنیای پر رنگ و لعاب سبزیجات و طعم ها، غذایی خوش آب و رنگ تحویل مشتری دهد. ولی در دنیای آشپزی، هر چیزی که اثر بخشی غذا را بیشتر کند، نکته ای است که حتما باید به آن توجه کرد.

این روزها که علم روانشناسی تاثیر رنگ ها بر روی اشتها، طعم و مزه غذا را ثابت نموده و صدها مقاله علمی در این خصوص چاپ شده، بهتر است قبل از خرید هر چیزی، کمی هم مطالعه داشته باشیم.زیرا انتخاب ظرف مناسب، نه تنها باعث می شود تا غذای سرو شده زیباتر و خوشمزه تر به نظر بیاد بلکه کمک می کند تا غذا در شرایط مناسب و مطلوب، شکل و حالت خود را بهتر حفظ نماید.

در شرایط بیرون بر، توجه به این نکته، حساس تر هم خواهد شد، زیرا اگر جنس جعبه انتخابی از مقوای مناسب نباشد و یا ضخامت مقوا کم باشد، احتمال این که در جریان حمل و نقل، به شکل و حالت پیتزا آسیب برسد، بسیار زیاد است. علاوه بر این انتخاب جعبه با کیفیت که از شرایط تهویه مناسب هم برخوردار باشد و بتواند دما را به خوبی حفظ کند، کمک می کند تا پیتزا در دمای مناسب مورد نظر شما تحویل مشتری گردد.

نکته سوم: انتخاب کاغذ زیر پیتزا

شاید اگر ادعا کنم، انتخاب کاغذ سینگل یا همان کاغذ زیر پیتزا، یکی از سخت ترین و مهم ترین نکات مراحل سرو پیتزاست، بیراه نگفته باشم. زیرا با وجود آن که شرکت های فراوانی در ایران به تولید این محصول می پردازند ولی پیدا کردن یک کاغذ سینگل فست فود با کیفیت که نه تنها سلامت پیتزای شما را حفظ کند؛ بلکه از ضخامت لازم هم برخوردار باشد، اصلا کار آسانی نیست.

کاغذ سینگل از آن دست محصولات پرکاربردی است که در صنایع مختلف غذایی و دارویی استفاده میشود و مهم ترین خصوصیت این محصول، مقاومت در برابر ضربه و عدم نفوذ رطوبت می باشد. دلیل تولید این محصول به صورت مواج نیز همین می باشد.

قرار دادن پیتزای داغ بر روی کاغذ سینگل، به عنوان یک نکته مهم، بسیار حساس و ظریف می باشد. زیرا اگر کاغذ از جنس مطلوب و باکیفیت ساخته نشده باشد، پیتزا به کاغذ می چسبد. این موضوع در شرایط بیرون بر که قرار است پیتزای داغ درون جعبه قرار گرفته و برای مدتی با درب بسته حمل گردد، بسیار سخت تر و چالش برانگیز تر می شود. به همین خاطر انتخاب کاغذی که هوا رو به خوبی از خود عبور داده و مانع خمیر شدن پیتزا گردد، بسیار مهم است.البته همه محصولات عرضه شده در بازار، مدعی جذب رطوبت و گردش هوای مناسب هستند و همین موضوع شرایط انتخاب را برای شما سخت تر خواهد کرد. به همین خاطر لازم است با دقت و توجه خاص، بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای عرضه کالای خود انتخاب کنید تا از همان ابتدا به عنوان یک فعال اقتصادی مجرب و کارآزموده شناخته و معتبر گردید.

نکته چهارم : انتخاب نور و موسیقی مناسب

این نکته از آن دست مسائلی است که فقط در رستوران ها و کافه ها کاربرد داشته و در شرایط بیرون بر کارایی خاصی ندارد.ولی با این وجود بهتر است در این مورد نیز حساس باشید و شرایط نورپردازی محیط رستوران و یا کافه خود را در اختیار متخصصان این حوزه قرار دهید تا بتوانید از تاثیر پذیری این آیتم در جذب مشتری و انتقال بهتر طعم غذا لذت ببرید.موسیقی مناسب نیز یکی دیگر از آیتم های بسیار مهمی است که نه تنها می تواند کافه یا رستوران شما را به عنوان یک مکان دنج و مناسب معرفی کند، بلکه به خاطر اثربخشی زیاد موسیقی و تاثیر آن در خاطره، نقش بسیار زیادی در برندینگ و معرفی شما خواهد شد. تجربه ثابت کرده، کیفیت مناسب غذا و طعم بی نظیر آن که قطعا به خاطر مواد اولیه تازه و سرآشپز حرفه ای کسب می گردد، اولین دلیل انتخاب یک رستوران یا کافه می باشد، ولی باید بپذیریم که تاثیر عوامل جانبی در اثر بخشی بیشتر این شرایط بسیار کمک کننده می باشد. اگر به دنبال این هستید که کافه و رستوران خود را به یک پاتوق دوست داشتنی و خاطره انگیز تبدیل کنید، حتما به همه نکات بیان شده؛به صورت یک چالش مهم نگاه کرده و از همان ابتدا خود را به عنوان یک رقیب سرسخت برای حرفه ای ها معرفی کنید.

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟


یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟


ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم



برای قیمت گذاری روی سیم کارت خود و اطلاع از کیفیت و مرغوبیت آن با مراجعه با لینک زیر

در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز


سیم کارت خود را ثبت کنید تا قیمت فروش در بازار و نوع رند آن برای شما پیامک شود.


www.RondBaz.com/Pricing.aspx

رندباز

تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۲

پیوندها