قیمت گذاری سیم کارت - قیمت سیم کارت

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟ یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟ ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم , در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز

۱۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

جشنواره پاییزی ایرانسلی ها

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵ ب.ظ

 

این روز ها دوباره پاییز با همه میوه ها و شروع مدارس دوباره دانشجویان و دانش آموزان بعد از دوسال که کرونا باعث این شده بود که در خانه ها بمانند و آموزش ببینند و این کار برای معلمین و حتی دانش آموزان و دانشجویان سخت کرده بود. اما این روز در کنار بازگشایی مدارس که نشاط را به خانواده آورده است کاری بسیار جذاب از سوی اپراتور های سیم کارت باعث شده است که  حسابی مردم جذب شوند و آن هم برگزاری جشنواره ها است. همیشه در پاییز  این کار توسط  اپراتور ها صورت می گیرد اپراتور ها در تلاش هستند که در سال جدید با قرار دادن سرویس های جذاب و مقرون به صرفه بتوانند محبوبیت سیم کارت های خود را بالا ببرند.اپراتورها در طول این سالها تلاش نمودند تا با برگزاری این جشنواره های متنوع و تخصیص جوایز ویژه و هدایای منحصر بفرد،کاربران را به استفاده بیشتر از خدمات و محصولات مختلف ترغیب و تشویق نمایند.

اپراتور ایرانسل نیز به عنوان اولین بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور همواره داعیه دار برگزاری این جشنواره ها بوده و در هر بازه ای جوایز ویژه و هدایای خاص این اپراتور، مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت  اعتباری ایرانسل را غافلگیر می کند. تابستان امسال برای مشترکین ایرانسل پر از جوایز اینترنتی تمام نشدنی بود که آن را به یکی از فراموش نشدنی ترین جشنواره های تابستانی این اپراتور تبدیل کرد.

 

با توجه به این که جوایز هیجان انگیز و مدت زمان اعتبار طولانی هدایای این جشنواره، شور و شعف خاصی را در بین کاربران ایجاد نمود و آن را به یکی از محبوب ترین جشنواره های ایرانسلی بدل ساخت، بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، این جشنواره در پاییز امسال نیز تمدید گشت و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از اول مهر ماه تا پایان آذر ماه 1401 ( 30 آذر ماه ) با شرکت در جشنواره پاییزه ایرانسل از جوایز هیجان انگیز آن بهره مند گردند.

 

جشنواره پاییز ایرانسل مانند جشنواره تابستانی شامل 50 بسته اینترنت 10،000 گیگابایتی برای 50 نفر می باشد که این بسته جایزه تا یک سال پس از زمان فعال سازی بسته اعتبار خواهد داشت و برندگان می توانند تا یک سال پس از زمان فعال سازی، از این جایزه استفاده نمایند. البته این اپراتور به برندگان این جشنواره 3 سیم کارت ایرانسل هدیه می دهد که جایزه اینترنتی (10،000 گیگابایت اینترنت ) در مجموع به این 3 سیم کارت تعلق می گیرد و برنده اصلی می تواند جایزه اش را با دو نفر از دوستان یا آشنایان تقسیم کند و همگی با هم از در طول یک سال از این هدیه فوق العاده و جذاب لذت ببرند.

 

بر اساس اعلام اپراتور ایرانسل هر 10،000 تومان تراکنش برابر با یک امتیاز بوده و مشترکین می توانند با بالا بردن امتیاز، شانس برنده شدن خود را در این جشنواره بالا ببرند. برای شرکت در قرعه کشی مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند تراکنش های مختلف خود مانند خرید انواع سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری، پرداخت قبض، خرید بسته های مختلف اینترنت، مکالمه و شارژ و ....  را به روش های زیر انجام دهند:

1.     مراجعه به وب سایت ایرانسل

2.     مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

3.     مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل من

4.     شماره گیری کدهای دستوری

# 5 * ( ستاره 5 مربع )

# 6 * ( ستاره 6 مربع )

# 7 * ( ستاره 7 مربع )

# 555 * ( ستاره 555 مربع )

# 55 *( ستاره 55 مربع )

# 4444 * ( ستاره 4444 مربع )

البته مشترکین توجه داشته باشند که خرید محصولات و خدمات دیجیتال اپلیکیشن ایرانسل من شامل این جشنواره نبوده و در صورت خرید امتیازی به مشترک تعلق نمی گیرد.

بسیاری از مردم که این روز های گوشی های خود را عوض می کنند با برای فرزندانشان گوشی تهیه می کنند نیاز مبرم به سیم کارت دارند و بسیاری از مردم در صدد این هستند که سیم کارت های خود را عوض کنند. در این سالها بسیاری از مردم از سیم کارت همراه اول استفاده می کنند و در بازار سیم کارت هم اپراتور همراه اول با اختلاف محبوب ترین برند است.همراه در این سالها سیم کارت ها با پیش شماره های مختلفی را تولید کرده است اما در بازار محبوب ترین پیش شماره و سیم کارت مربوط به پیش شماره 0912 است. این نوع پیش شماره به دلیل محبوبیت و گران بودنش جز دارایی و اموال کسانی هست که این پیش شماره را دارند. سیم کارت های 0912 جز محبوب ترین سیم کارت ها بوده و اگر مال شهر تهران باشند بسیار هم گران تر است. در این سال ها همیشه در بازار سیم کارت هر از گاهی سیم کارت های 0912  خبر ساز شده اند  و حتی این پیش شماره می تواند بازار هر از گاهی به چالش بکشاند.

البته نامتعارف بودن قیمت سیم کارت 0912 برای همه پیش شماره نیست و با بالا رفتن پیش شماره شرایط کمی بهتر می شود و در بعضی از پیش شماره 0912 می توان سیم کارت های اقتصادی و ارزان تر پیدا کرد، مانند سیم کارت های 0912 با کد صفر و کد 9 که از لحاظ نحوه استفاده هیچ تفاوتی با سایر خطوط دائمی همراه اول ندارند، ولی از قیمت های مقرون به صرفه و تنوع بالایی در بازار برخورداند.

 

سیم کارت 0912 همراه اول با کد 9

سیم کارت 0912 با کد 9 نخستین بار در اسفند ماه 1392 وارد بازار شد و به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه از استقبال بی شماری برخوردار گردید. این سیم کارت دائمی به دلیل جدید بودن از تنوع شماره خوبی برخوردار بود و افراد می توانستند با صرف یک هزینه متعادل صاحب یک سیم کارت 0912 دائمی گردند و از همه مزایای برخورداری از یک سیم کارت 0912 لذت ببرند.

 

سیم کارت 0912 همراه اول با کد صفر

در بازار خرید و فروش سیم کارت، به سیم کارتی که اولین رقم بعد از پیش شماره 0912 عدد 0 قرار بگیرد، کد صفر می گویند. سیم کارت کد صفر جز، جدید ترین سیم کارت های عرضه شده از سوی اپراتور همراه اول می باشد که در سال 1393، همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس همراه اول با قیمتی مناسب و اقتصادی در اختیار علاقمندان قرار گرفت. با وجود آن که این سیم کارت ها به فاصله بسیار کوتاهی ( کمتر از یک سال ) بعد از سیم کارت های 0912 با کد 9 عرضه شدند، مورد توجه افراد با سلایق و اهداف متفاوت قرار گرفت و افراد با سلایق و اهداف متفاوت آن را تهیه نمودند.

 

مزایای خرید سیم کارت های 0912 با کد صفر و 9

سیم کارت های 0912 با کد صفر و کد 9 مانند همه سیم کارت های 0912 که پیش از این عرضه شدند، سیم کارت های دائمی بوده و با سایر کدهای این اپراتور از نظر آنتن دهی، اینترنت و نحوه اتصال به شبکه فرقی نخواهند داشت. درست است که سیم کارت های 0912 با کد صفر و 9 به تازگی عرضه شدند، ولی این سیم کارت ها از نظر قیمت بسته و هزینه مکالمه کاملا مانند سایر خطوط دائمی همراه اول بوده و هیچ گونه تفاوت هزینه ای با دیگر خطوط ندارند.

سیم کارت دائمی 0912 که از قدمت زیادی برخوردار بوده و اعتبار و ارزش بسیاری در بازار سیم کارت ایران دارند، طبیعتا قیمت ریالی خیلی زیادی هم دارند که دست یابی به آنها بنا به دلایلی مانند محدودیت عرضه و فراوانی تقاضا، بسیار سخت و در شرایطی غیر ممکن می باشد. ولی در چنین شرایطی سیم کارت های دائمی 0912 با کد صفر و کد 9 ، با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به عنوان یک راهکار مطمئن و اساسی به علاقمندان کمک می کند تا با کمترین هزینه ممکن یک سیم کارت دائمی 0912 تهیه کنند و مانند همه مالکان سیم کارت های همراه اول از مزایای بی نظیر این خطوط بهره مند گردند.

 

خرید یک سیم کارت دائمی 0912 برای همگان خصوصا برای صاحبان مشاغل و افرادی که قصد شروع کسب و کار جدید را دارند، بسیار مفید باشد. زیرا همه ما می دانیم که در دنیای تجارت امروز داشتن یک شماره دائمی چقدر در رونق کسب و کار و جلب اعتماد مشتریان مفید می باشد. اگر چه این موضوع در حال حاضر یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلیل قیمت بالای سیم کارت های 0912 در بازار می باشد که به برخی از شماره های این اپراتور رقم های نجومی و غیر قابل باور بخشیده، ولی باید بپذیریم که همین موضوع سبب اعتبار بخشی به این شماره ها شده و آنها را از بسیاری جهات برای برند سازی و معرفی کالا مناسب و کاربردی می سازد.

بنابراین فرقی نمی کند؛ اگر قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارید، یا برای پرستیژ شخصی به دنبال خرید سیم کارت های دائمی 0912 هستید و یا حتی تصمیم به برندسازی گرفته اید و قصد دارید به صورت حرفه ای کسب و کار خود را رونق ببخشید، هیچ چیز برای شما مناسب تر از یک سیم کارت 0912 دائمی با کد صفر یا 9 نمی باشد.

 

سیم کارت های دائمی 0912 با کد صفر و کد 9 با شماره های رند و معمولی به علت دارا بودن از یک قیمت مناسب و اقتصادی می توانند بهترین گزینه برای اهداف و سلایق مختلف کاربران باشد. زیرا با توجه به این که مدت زمان زیادی از عرضه این سیم کارت ها در بازار نمی گذرد، تنوع شماره های عرضه شده با کارکرد پایین و حتی صفر بسیار زیاد می باشد که این تنوع شماره ها می تواند شرایط بهتری را برای انتخاب یک شماره مناسب و اقتصادی برای علاقمندان فراهم آورد.

 

در هر صورت اگر قصد خرید سیم کارت کد صفر و یا خرید سیم کارت کد ۹ را دارید، می توانید با مراجعه به سایت رندباز که یکی از معتبرترین و فعال ترین وب سایت های تخصصی فعال در این حوزه می باشد، با خیالی راحت از بین هزاران شماره عرضه شده، شماره مورد نظر خود را پیدا کنید و خیلی سریع و آسان صاحب سیم کارت مورد علاقه خود شوید.

 

 

اینترنت که در این سال ها برای مردم بسیار مهم شده است و بسیاری از کارها توسط اینترنت انجام میشود و در زمان پاندمی کرونا اینترنت بسیار موثر و عالی بود و آموزش کشور هم در آن زمان با اینترنت بوده است. اما از روز 30 شهریور با شروع اعتراضات در ایران  اینترنت دچار اختلال شدید شده است .اما این محدودیت فقط مال اینترنت نبود ه و اپ هایی هم چون اینستاگرام و واتساپ هم در نوردیه است که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است .این محدود سازی ها که به گفته مسئولان بنا بر صلاحدید وضعیت امنیتی فعلی اخذ شده، قطعا تاثیر گذاری وسیعی بر افکار عمومی و کسب و کارهای مجازی داشته است. اگر چه بنا به اعلام وزیر کشور این محدودیت ها موقتی می باشد، ولی گروهی از طرفداران و مجریان طرح صیانت خواستار فیلترینگ همیشگی و دائمی اینستاگرام شده اند.

·        تلاش های انجام شده برای فیلترینگ اینستاگرام

همین موضوع به یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران در فضای مجازی تبدیل شده و آنها از هر فرصتی برای ابراز نگرانی از این موضوع استفاده می کنند. به طوری که اگر کاربران شانس بیاورند و بعد از ساعت ها تلاش در ساعاتی مشخص از روز به اینترنت وصل شده و فیلتر شکن آنها هم فعال شود، مهم ترین سوالی که توسط آنها مطرح شده و در این شبکه ها دست به دست می شود در مورد از دسترس خارج شدن دائمی اینستاگرام و واتس اپ می باشد.

قطعا این دغدغه در چنین شرایطی خیلی بی ربط نیست، زیرا تجربه های گذشته در ایران نشان می دهد که سرویس های فیلتر شده در زمان ناآرامی ها، بعد از فروکش کردن اعتراضات بعد از چند ماه دوباره برای همیشه زیر تیغ فیلتر رفته اند. برای نمونه در جریان اعتراضات زمستان سال 96 تلگرام فیلتر شد و بعد از پایان یافتن اعتراضات رفع فیلتر شد. ولی نهایتا چند ماه بعد یعنی در اردیبهشت ماه 97 برای همیشه فیلتر شد. دقیقا مانند اتفاقی که برای فیسبوک و توییتر در سال 88 افتاد و بعد از اعتراضات مردمی برای همیشه فیلتر شدند.

 

علاوه بر این دغدغه ها، گمانه زنی ها برای فیلترینگ همیشگی اینستاگرام نیز در جریان است و برای نمونه پستی که جواد جاویدنیا، سرپرست سابق معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور در پیام رسان های داخلی منتشر نموده، شاهد این مدعا می باشد. در متن این نامه آمده: " با توجه به نقش محوری اینستاگرام در نابسامانی فرهنگی و امنیتی کشور که با تخریب فرهنگ و ارزش ها، ایمان مردم که به فرموده رهبر معظم انقلاب مهمترین مولفه امنیت ملی است را مورد حمله و تخریب قرار داده، به صورت دائمی مسدود گردد."

او در ادامه این نامه یادآور می شود:" وضعیت بی ضابطه و نابهنجار فضای مجازی معلول ترک فعل مسئولان مختلف به ویژه مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات است."

 

جاوید نیا در نهایت خواسته خود را که رسیدگی به ترک فعل مسببان وضعیت موجود است؛ بیان می دارد و به صورت مشخص ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، محمود واعظی، وزیر ارتباطات دولت یازدهم و محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم را به عنوان متهمان ردیف اول و ولنگاری موجود در فضای موجود معرفی می کند. البته پیش از این هم جاویدنیا در سمت دبیر کمیته فیلترینگ اعلام کرده بود که کم کاری های وزارت ارتباطات دولت دوازدهم باعث رشد استفاده اینستاگرام در کشور شده است.

جاوید نیا علاوه بر این نامه، در پستی دیگر با انتشار ویدئویی از ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، به  موضع گیری های ایشان در مورد فضای مجازی انتقاد کرد و با اشاره به حرف های انتخاباتی آقای رئیسی که از اینستاگرام برای دریافت نظرات مردم استفاده می کردند و تاکید داشتند که نمی توان این فضا را بست، این گونه نوشته است: " آقای رئیسی هرگز تا الان حتی در زمان مسئولیت ریاست جمهوری در موضوع ساماندهی فضای مجازی ول و رهای کشور با مردم حرف نزد. "

 

 اظهار نظر در مورد فیلترینگ همیشگی اینستاگرام به انتشار پست های جاوید نیا و اعلام این که استمرار مسدود سازی اینستاگرام مطالبه جدی اساتید، طلاب و فعالان فضای مجازی از رئیس قوه قضائیه می باشد، ختم نمی شود و خبرگزاری فارس نیز با راه اندازی یک پویش از کاربران خواسته تا با امضا آن از مسئولان بخواهند که اینستاگرام برای همیشه مسدود گردد.

از سوی دیگر برخی از فعالان فضای مجازی مانند هم افزایی فعالان فضای مجازی پاک یا جبهه انقلاب اسلامی  نیز در گروه های مختلفی که روی پیام رسان های داخلی شکل داده اند؛ خواستار مسدود سازی همیشگی فضای مجازی شده اند. این فعالان با تکیه بر این موضوع که دست دولت برای اعمال قانون به اینستاگرام نمی رسد؛ ولی با جایگزینی پلتفرم های داخلی مانند روبیکا که از مدیران داخلی استفاده می کنند و در داخل میزبانی می شوند، امکان اعمال قانون وجود دارد، خواستار فیلترینگ اینستاگرام و استفاده از پلتفرم روبیکا شدند.

 

برخی دیگر نیز با توجه به فیلترینگ پلتفرم های مختلف و قطعی اینترنت، خواستار اجرای طرح صیانت هستند و طرحی را پیشنهاد می دهند که به وضوح خواستار محدودیت دسترسی همیشگی به پلتفرم های خارجی می باشد. در این باره روح الله مومن نسب که از او به عنوان مغز متفکر تدوین طرح صیانت از کاربران فضای مجازی یاد می شود، در پستی می گوید: " عده ای جلوی تصویب قانون جرایم رایانه ای را هم هفت سال گرفته بودند، ولی فتنه 88 بستر تصویب اش را چنان فراهم کرد که مخالفان هم تبدیل به مطالبه گر شدند. "

ایشان که معتقدند شرایط پیش آمده باعث می شود تا مخالفان اجرای طرح صیانت بر لزوم اجرای آن به صف موافقان اجرای طرح بپیوندند، ضمن اشاره به پیدا کردن موافقان جدید برای این طرح می نویسد: " حالا ببینید مخالفان منصف طرح صیانت چگونه یکی یکی لزوم تصویب این طرح ملی را درک می کنند و به صف موافقان می پیوندند. "

اگر چه  وزیر کشور در گفت وگو با صدا و سیما محدودیت های اینترنت را موقتی اعلام نموده ولی قطعا در شرایط کنونی این نوع اظهار نظر ها تاثیر زیادی در فیلتر شدن همیشگی سرویس های محبوبی مانند اینستاگرام خواهد داشت و این امر قطعا خسارات جبران ناپذیری برای کسب و کارها  به وجود خواهد آورد.

لازم به ذکر است محدودیت ذکرشده شامل اینترنت اپراتورهای سیم کارت همراه اول، سیم کارت ایرانسل و سیم کارت رایتل و سایر اپراتورهای کشور نیز میباشد.

 

 

·        تاثیر فیلترینگ اینستاگرام بر کسب و کارهای اینترنتی

بر اساس برآورد نت بلاکس که وضعیت اینترنت را در کشورهای مختلف رصد می کند، زیان اقتصادی ناشی از قطعی اینترنت در ایران در هر ساعت بیش از یک و نیم میلیون دلار برآورد شده است. زیرا سرویس هایی مانند اینستاگرام و واتس اپ تنها برای سرگرمی و روزمرگی نبوده و بسیاری از صاحبان مشاغل برای توسعه کسب و کار خود از این پلتفرم استفاده می کنند.

در سال 98 به دنبال قطعی سراسری اینترنت، سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرده بود که قطعی اینترنت؛ روزانه بیش از 2500 میلیارد تومان به صنعت آی تی در کشور لطمه زده است که قطعا این رقم در سال 1401 با وجود گستره فراوان کسب و کارهای اینترنتی بسیار بیشتر از سال 98 خواهد بود. علاوه بر این طبق اعلام ابروان در آبان ماه سال 98، تقریبا 18 هزار کسب و کار کوچک در زمره بزرگترین بازندگان اکوسیستم به خاطر قطعی اینترنت در کشور بودند و نتوانستند تا مدتی پس از اتصال مجدد اینترنت به جایگاه پیشین خود باز گردند.

 

بر اساس آخرین گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در مورد وضعیت تجارت الکترونیکی در ایران، پیام رسان اینستاگرام با جمعیتی بیش از 48 میلیون، محبوب ترین و پرطرفدارترین پلتفرم در بین ایرانیها بوده و بیش از 80 درصد کسب و کارها در ایران از پلتفرم اینستاگرام برای معرفی، تبلیغ و فروش محصولات و ارائه خدمات خود استفاده می کنند. بررسی تکراسا نیز ضمن تائید این این گزارش نشان می دهد اینستاگرام علاوه بر یک راه ارتباطی به عنوان یک سرویس مناسب از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای فعالیت های اقتصادی در ایران و جهان می باشد.

بر اساس بررسی های تکراسا بیش از 415 هزار فروشگاه ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند و این شبکه مجازی به طور مستقیم برای یک میلیون ایرانی شغل ایجاد کرده و احتمالا 3 میلیون نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این پلتفرم مشغول به کار می باشند. تخمین زده می شود؛ این بازار سالانه بین 18 تا 32 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته باشد. بنابراین قطعی اینترنت و فیلترینگ این پلتفرم، نه تنها فعالیت این افراد را دچار مشکل و دردسر خواهد نمود بلکه درآمد آنها را نیز دچار مشکل خواهد ساخت.

 

در چنین شرایطی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و خسارت دیدگان این تصمیم حکومتی، بنا بر پیشنهاد مقامات دولتی بهتر است از پلتفرم های بومی استفاده نمایند که با وجود قطعی اینترنت و اختلالات مکرر، این کار بسیار سخت و دردسر ساز می باشد. زیرا در ساعاتی از شبانه روز که اختلالات اینترنتی اوج می گیرد، بسیاری از سامانه های بهداشتی، آموزشی و درمانی که از پلتفرم های بومی استفاده می کنند؛ قادر به ارائه خدمات به کاربرانشان نمی باشند، چه برسد به کسب و کارهای اینترنتی. علاوه بر این، قطعی اینترنت بر روی شبکه پرداخت کسب و کارهای فعال نیز تاثیر بسیار بدی داشته و به گفته رئیس کمیسیون پرداخت یاری نصر تهران در عرض چهار روز تعداد تراکنش ها 75 درصد کاهش پیدا کرده است. این در حالی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشتر وعده داده بود که سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص دولتی تا پایان دولت سیزدهم به 10 درصد می رسد.

 

اثرات منفی قطعی اینترنت و فیلترینگ بر بازار همه مشاغل بسیار زیاد می باشد، به طوری که سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران؛ اخیرا در بیانه ای اذعان داشت که توسعه اقتصاد دیجیتال و در نظر گرفتن اهداف توسعه ای در این زمینه با قطعی اینترنت ممکن نیست و در شرایطی که نیازمند جلب اعتماد مردم هستیم، قطع اینترنت به اعتماد کاربران لطمه می زند.

با توجه به این که در شرایط کنونی نمی توان به درستی در مورد آینده پلتفرم های خارجی در کشور پیشگویی کرد؛ ولی به طور یقین تداوم شرایط موجود و قطعی اینترنت نه تنها باعث تعطیلی کسب و کارها می گردد، بلکه باعث سلب اعتماد مردم از نهادهای حکومتی نیز می شود که نامطلوب و ناخوشایند می باشد.

 

تکنولوژی و فناوری در این سال ها بسیاری از مشکلات بشر را حل کرده اند و بسیاری از آرزوهای مردم را برآورده کرده اند . شاید مهم ترین بخش تکنولوژی و فناوری در این سال ها گوشی های هوشمند بوده اند که توانسته اند جایگزین بسیاری از وسایل برای مردم باشند و بسیار هم برای مردم جذاب باشند . از طرفی گوشی های هوشمند هر روز کیفیت در آنها بالاتر می رود و بسیار بین جوانان محبوب تر می شوند. این روزها اپراتور شاتل کاری کرده که بسیار می تواند برای کسانی که سیم کارت های شاتل را دارند جذاب باشد آن هم بیمه گوشی است.ند. این خدمت جدید شاتل موبایل در راستای بهبود ارزش خدمات این اپراتور صورت پذیرفته و مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل می توانند گوشی های همراه خود را بیمه نمایند.

شاتل موبایل در اصل یک " MVNO " یا اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه است که در طول سال های فعالیت مستمر و رو به رشد خود؛ توانسته به یک اپراتور "  Full MVNO" در ایران تبدیل شود که این بدان معناست؛ شاتل موبایل برخلاف اپراتورهای مجازی که می توانند خدمات و سرویس های اپراتورهای اصلی را به صورت عمده خریداری و آن ها را با توجه به نیاز بازار با برند تجاری خود عرضه کنند، تمام زیر ساخت های فنی و مستقل؛ از جمله هسته شبکه ( Core Network ) اختصاصی خود را ایجاد و پیاده سازی کرده و تنها، از ظرفیت آنتن های اپراتور تلفن همراه استفاده می کند.  

 

علاوه بر این شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

در حال حاضر نیز بر اساس تفاهم نامه ای که بین این اپراتور و سرویس" بیمه دیجیتال من " منعقد گردیده است؛ مشترکین سیم کارت شاتل موبایل می توانند با استفاده از تخفیف 25 درصدی بیمه پارسیان ویژه شاتل موبایلی ها، گوشی هوشمند خود را به صورت آنلاین بیمه نمایند.

 

 این بیمه که مشمول همه برندهای گوشی همراه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می گردد، موارد زیر را پوشش می دهد:

·        سرقت به صورت کلی حتی زورگیری و یا کیف قاپی؛ البته سرقت باید مورد تایید مراجع قضایی و انتظامی قرار گیرد.

·        آسیب های فیزیکی شامل شکستگی فیزیکی

·        آتش سوزی

·        آب دیدگی و نفوذ مایعات

·        نوسانات ولتاژ برق و نظایر آن

 

برای دریافت این سرویس، مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می توانند به پنل" مدیریت حساب اینترنتی یا اپلیکیشن شاتل موبایل " مراجعه نموده و در بخش" سرویس های خدماتی"  تخفیف 25 درصدی مربوط به خدمات بیمه دیجیتال من را دریافت نمایند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نخستین اپراتور حقیقی نوع اول تلفن همراه در کشور و سیم کارت های هوشمند این اپراتور با پیش شماره 0998 و کد یک، به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه نموده و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در تماس باشند.

اوقات فراغت را مردم می توانند با خیلی از کار ها پر کنند مثل مسافرت کرد که بسیار جذاب است و خاطرات خوشی برای مردم به جای می گذارد و باعث این میشود که بسیاری از مردم جاهای جدیدی بروند. مسافرت هایی که از مرز ها رد می شود هم بسیار می تواند جذاب برای مردم باشد برای آن که می توانند با فرهنگ های جدیدی را ببینند و آشنا می شوند و بسیار می تواند جذاب باشد. آشنایی با تاریخ و تمدن و فرهنگ کشور ها می تواند بسیار عالی باشد و بدانیم با فرهنگ خودان چه چیزهایی مشترک است. این روزها اپراتور همراه اول برای کسانی میخواهند به مسافرت های خارجی بروند و سیم کارت های همراه اول را دارند بسته های رومینگ می دهد. همراه اول در تلاش است که بتواند گوی سبقت را از بقیه رقبا بدزد تا بتواند به عنوان بهترین اپراتور در کشور معرفی شود.

اپراتور همراه اول که در بین اپراتورهای کشور از بیشترین تعداد مشترک برخوردار است؛ طرح رومینگ دور دنیای خود را برای کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، ارائه نموده است که با استفاده از آن مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 

در حال حاضر سرویس رومینگ همراه اول برای مشترکین دائمی به 112 کشور و 231 اپراتور تلفن همراه می رسد و برای مشترکین اعتباری از طریق 136 اپراتور در 85 کشور دنیا قابل استفاده می باشد. به همین خاطر فعال سازی این سرویس و استفاده از شماره های همراه اول در سفرهای خارجی یکی از راحت ترین و بی دردسرترین راه های ارتباطی با دوستان و آشنایان داخل کشور می باشد که با خرید طرح رومینگ دور دنیا، بسیار اقتصادی تر و ارزانتر از خرید سیم کارت خارجی، خواهد بود.  

 

 بنابراین مشترکین سیم کارت همراه اول می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول و یا از طریق اپلیکیشن همراه من نسبت به خرید و فعال سازی بسته های اینترنت رومینگ دور دنیا اقدام نمایند. البته همراه اول در راستای رفاه بیشتر مشترکین، امکان خرید این بسته ها را از طریق کدهای دستوری نیز فراهم نموده است که در جدول زیر آمده و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود، آنها را شماره گیری نمایند.

 

بسته های رومینگ دور دنیا همراه اول

نوع بسته

قیمت

مدت اعتبار

کد دستوری

300 مگابایت

180.000 تومان

14 روزه

# 1 * 131 * 29 * 10 *

یک گیگابایت

450.000 تومان

14 روزه

# 2 * 131 * 29 * 10 *

3 گیگابایت

950.000 تومان

14 روزه

# 3 * 131 * 29 * 10 *

علاوه بر این اپراتور همراه اول، به طور خاص برای مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور امارات یا پرواز به مقصد دبی را دارند، بسته های ویژه رومینگ امارات در نظر گرفته که امکان خرید بسته ها از طریق مراجعه به"  اپلیکیشن همراه من و فروشگاه های آنلاین همراه من،" وجود دارد. البته کاربران می توانند بسته های رومینگ امارت را از طریق کد های دستوری که در جدول ذیل آمده نیز خریداری نمایند:

 

بسته های رومینگ ویژه امارات

نوع بسته

قیمت

مدت اعتبار

کد دستوری

400 مگابایت

180.000 تومان

7 روزه

# 1 * 133 * 29 * 10 *

1.1 گیگابایت به همراه 10 دقیقه مکالمه هدیه

390.000 تومان

7 روزه

# 2 * 133 * 29 * 10 *

2.2 گیگابایت به همراه 15 دقیقه مکالمه هدیه

590.000 تومان

7 روزه

# 3 * 133 * 29 * 10 *

3.3 گیگابایت به همراه 30 دقیقه مکالمه هدیه

790.000 تومان

7 روزه

# 4 * 133 * 29 * 10 *

 

نکات و شرایط مهم:

·        با استفاده از بسته های اینترنت رومینگ دور دنیا همراه اول، همه امکانات واتس اپ مانند مکالمه و تماس تصویری، دسترسی به پورتال های بانکی و اپ های ایرانی برای کاربران وجود دارد.

·        قیمت اعلامی بدون در نظر گرفتن مالیات بوده و به قیمت نهایی بسته ها، مالیات و ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

·        مبنای محاسبه هزینه مکالمات در سرویس رومینگ بر حسب دقیقه می باشد و هزینه تماس های دریافتی نیز به حساب مشترک دریافت کننده تماس می باشد.

·        روشن نمودن گوشی هوشمند و دریافت پیامک در حالت رومینگ بین الملل رایگان می باشد و هزینه پیامک ارسالی، به حساب ارسال کننده پیام خواهد بود.

·        بسته های رومینگ قابلیت تمدید خودکار نداشته و مشترکین می توانند در صورت اتمام بسته نسبت به خرید و فعال سازی مجدد آنها اقدام نمایند.

·        بهترین زمان خرید بسته ها، روز قبل از خروج از کشور می باشد، زیرا همزمان با خرید بسته، سرویس رومینگ مشترک فعال شده و مهلت استفاده از بسته ها از زمان خرید بسته به مدت ذکر شده در مشخصات بسته خواهد بود. ( بسته امارت 7 روزه و بسته های دور دنیا 14 روزه می باشد )

·        مشترکین می توانند در صورت تمایل چندین بسته غیر یکسان خریداری و فعال سازی نمایند.

·        در صورت اتمام بسته اینترنت رومینگ دور دنیا، هدیه مکالمه قابل استفاده می باشد.

·        در بسته های ترکیبی هر کشور، مشترکین می توانند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره های ایران یا شماره های همان کشور تماس بگیرند و یا به تماس هایی از مقصد ایران و همان کشور پاسخ دهند.

·        امکان خرید بسته از داخل ایران برای مسافران خارج از کشور وجود دارد.

·        بسته های رومینگ دور دنیا برای کلیه سیم کارت های دائمی، اعتباری، حقیقی و حقوقی همراه اول قابل فعال سازی می باشد.

·        محدودیتی برای فعال سازی بسته های دور دنیا با سایر بسته های ویژه رومینگ همراه اول وجود ندارد.

·        در بسته های رومینگ دور دنیا، با سفر به کشور جدید و تغییر اپراتور، در صورتی که مشترک به اپراتور طرف قرارداد با همراه اول ورود پیدا کند، امکان استفاده از حجم باقیمانده بسته همچنان برای مشترک وجود دارد.

برای جستجوی شبکه کشور میزبان، اگر گوشی هوشمند شما به صورت اتوماتیک یا خودکار به اپراتور مورد نظر متصل نمی شود، می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی هوشمند، گزینه جستجوی دستی شبکه را انتخاب نموده و سپس از بین شبکه های اعلامی، اپراتور مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

تنظیمات بر اساس سیستم عامل گوشی به شرح ذیل می باشد:

·        ios 11

Setting / Carriers/Automatic ( Off) /Operator name

·        ios 12

Setting/ Cellular/ network selection / /Automatic ( Off[A1] ) /Operator name

·        اندروید

Setting/ mobile network /network Operators  /Operator name

 

سرویس رومینگ بین الملل همراه اول به صورت پیش فرض بر روی کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فعال می باشد، ولی توصیه می شود قبل از خروج از کشور حتما از فعال بودن سرویس رومینگ خود مطمئن گردید. برای این کار مشترکین می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # 1 *  ( ستاره یک مربع )

·        شماره گیری کد دستوری  # 291 * 10 * ( ستاره 291 ستاره 10 مربع )

·        مراجعه به حساب کاربری همراه من، منوی خدمات

بسته های رومینگ در دنیا، در تمامی اپراتورهایی که از سراسر دنیا با همراه اول قراداد رومینگ دارند، قابل استفاده می باشد. مشترکین می توانند پیش از سفر با مراجعه به وب سایت همراه اول لیست کشورهای طرف قرارداد با این اپراتور را مشاهده نمایند و در صورت نیاز در سفر از آن استفاده کنند.

 

 

 

سرویس پیام چند رسانه ای یا MMS در ایرانسل

يكشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۱ ب.ظ

در این سال ها همیشه تکنولوژی همیشه باعث این شده که آدم ها از حیرت انگشت به دهان بمانند و پیشرفت هایی که صورت گرفته است بسیار مهم بوده است. در این سالها با استفاده از تکنولوژی گوشی های هوشمند آمده اند که نوعی انقلاب انجام داده اند و باعث پیشرفت مردم نبسته سده های گذشته شده اند و همین ماجرا باعث این شده که بسیاری از مردم بتوانند از هر جایی که دوست دارند با آشنایان شان ارتباط برقرار کنند .وقتی برای اولین بار گوشی های هوشمند معرفی شد برای آدم ها بسیار هیجان انگیز بود . امروزه درست است که گوشی های هوشمند با نسل های قبلی شان بسیار متفاوت است ولی همچنان ارسال پیام متنی یا Short Messaging Service از طریق گوشی های هوشمند، بسیار قابلیت کاربردی و مفیدی می باشد که کاربران در انجام امور مختلف از آن بهره می جویند.

در حال حاضر این تکنولوژی نیز مانند همه فناوری های روز دنیا رشد و ترقی منحصر بفردی پیدا کرده و گوشی های هوشمند امروزی علاوه بر قابلیت ارسال پیام متنی یا SMS ، از ویژگی ارسال پیام چند رسانه ای یاMMS نیز برخوردارند. پیام چند رسانه ای یا MMS مخفف عبارت Multimedia Messaging Service می باشد، که قابلیتی برای به اشتراک گذاشتن متن های طولانی، عکس و موسیقی با سایر مشترکین است.

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، یکی از اپراتورهایی است که سرویس پیام چند رسانه ای یا MMS را در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری خود قرار می دهد. با استفاده از این سرویس مشترکین ایرانسل می توانند پیام های خود را تا سقف 300 کیلو بایت شامل متن، عکس یا صوت با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این سرویس با قابلیت های جدیدی که در اختیار کاربران قرار می دهد، مانند سرویس پیام کوتاه محدود به 160 کاراکتر متنی نبوده و حجم پیام ارسالی را تا 300 کیلو بایت افزایش می دهد که علاوه بر متن شامل، عکس، کلیپ ویدئویی و یا موسیقی نیز می باشد.

 

 از طریق این سرویس فایل هایی با فرمت هایی که در ذیل آمده، قابل ارسال می باشد:

·        متن با قلم ها و رنگ های مختلف

·        صدا MIDI وMP3

·        عکس JPEG و GIF

·        ویدئو MPEG

 

نحوه فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای در اپراتور ایرانسل:

برای فعال سازی این سرویس مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند مراحل زیر را طی نمایند:

1.     در گام نخست باید مطمئن شوید که تلفن همراه شما، از سرویس پیام چند رسانه ای پشتیبانی می کند. ( تمام گوشی های هوشمند آیفون که از سیستم عامل ios و گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، به صورت پیش فرض از MMS پشتیبانی می کنند. )

2.     سپس برای درخواست و ثبت نام برای دریافت این سرویس، با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش و خدمات و یا نمایندگی های معتبر ایرانسل در سطح شهر مراجعه نموده و فرم فعال سازی سرویس را تکمیل نموده و در نهایت آن را امضا نمایید. ( بهتر است ابتدا شرایط و ضوابط مربوط به استفاده از این سرویس را به دقت مطالعه نمایید.)

3.     فرم تکمیل شده را به همراه کپی شناسنامه یا کارت ملی که شماره ایرانسل خود را بر روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.

4.     پس از انجام مراحل فوق، منتظر دریافت پیامک از سوی اپراتور ایرانسل باشید که در آن نحوه تنظیمات پیام چند رسانه ای را برای شما ارسال می نماید. (بهتر است نحوه تنظیمات را در تلفن همراه خود ذخیره نمایید. )

 

شرایط و نکات مهم:

·        هزینه ارسال هر پیام چند رسانه ای معادل 19/9 تومان می باشد.

·        بعد از فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای، شما می توانید به سایر مشترکین ایرانسل پیام چند رسانه ای را ارسال نمایید.

·        امکان ارسال پیام چند رسانه ای به صورت مستقیم به آدرس ایمیل کاربران نیز وجود دارد.

·        در صورتی که گوشی هوشمند مشترک دریافت کننده قابلیت دریافت پیام چند رسانه ای را نداشته باشد، از سوی اپراتور یک نشانی اینترنتی به همراه یک رمز ورود برای او ارسال می گردد که به او این امکان را می دهد تا از طریق اینترنت پیام ارسال شده را مشاهده نماید.

·        در صورتی که مشترک، پیام متنی ایرانسل در خصوص نحوه تنظیمات پیام چند رسانه ای را دریافت نموده و یا آن را پاک کرده است، می تواند با شماره گیری کد دستوری # 1 * 4 * 555 * ( ستاره 555 ستاره 4 ستاره 1 مربع ) نسبت به دریافت مجدد آن اقدام نماید.

 

پیام چند رسانه ای یاMMS سال هاست که به عنوان یک سرویس پرکاربرد و مفید در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران نیز این سرویس، برای نخستین بار در شبکه های GPRS مورد استفاده قرار گرفت، سپس امکان استفاده از این تکنولوژی در شبکه نسل سوم 3G و نسل چهارم 4G با حجم بالا و در بازه زمانی کمتر فراهم شد. در حال حاضر با وجود شبکه های پرسرعت 4.5 G و به زودی 5G امکان ارسال اینگونه پیام های چند رسانه ای با سرعت بالا و به صورتی کاملا متمایز فراهم خواهد شد که برای اهداف مختلف خصوصا به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سرویس راینواز رایتل به جای بوق انتظار

شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۱۱ ب.ظ

هنر یکی از ذوق هایی است که هر آدمی دارد باید آن را کشف کرد خیلی از مردم در دنیا به موسیقی توجه می کنند و هنر آهنگسازی یا زدن ساز را انتخاب می کنند که بسیار جذاب است.بسیاری از مردم در تلاش هستند که بتوانند که از راه های هنری علی الخصوص آهنگسازی و موسیقی تاثیر گذار در دل جامعه باشند.این روز ها اپراتور ها در تلاش هستند که از طریق راینواز ها و سرویس های مرتبط به آن بین مردم محبوب بشوند. اپراتور رایتل در تلاش است که بهترین اهنگ هایی که در بین مردم محبوب است را انتخاب کند تا  بتواند که نظر مشتریان را به خود جلب کند تا به عنوان محبوب ترین اپراتور معرفی شود.  در حال حاضر سرویس آوای انتظار به عنوان یک سرویس پرطرفدار و محبوب از سوی همه اپراتورهای کشور ارائه میگردد و آنها تلاش می کنند تا با تعریف قابلیت های جدید و آپشن های متفاوت استفاده از آن را برای کاربران هیجان انگیز تر و جذاب تر از قبل نمایند.

در این بین سرویس راینواز اپراتور رایتل یکی از بهترین ها و متنوع ترین سرویس های آوای انتظار در بین اپراتورها می باشد که امکان انتخاب آوای مورد علاقه کاربران از میان انواع مختلف موسیقی اعم از کلاسیک، سنتی، پاپ، متن فیلم، سریال و ... را برای کاربران فراهم خواهد کرد. به همین خاطر مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند به راحتی به جای بوق انتظار یک قطعه موسیقی یا آهنگ مورد علاقه خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

این سرویس از خدمات متنوع و متفاوتی برخوردار است که مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل می توانند در صورت تمایل از آنها بهره مند گردند.

 

شرح خدمات سرویس راینواز:

1.     امکان اختصاصی یک یا چند راینواز به شخص یا گروهی از اشخاص در زمان های دلخواه

2.     هدیه دادن راینواز به سایر مشترکین رایتل

3.     کپی کردن راینواز سایر مشترکین رایتل با استفاده از کد 7#  ( مربع 7 )

4.     عدم پخش راینواز برای فرد یا گروهی از افراد

هزینه فعال سازی این سرویس برای یک بازه زمانی مشخص؛ حداکثر 5،000 ریال می باشد که هزینه این خرید از حساب مشترکین اعتباری به صورت ریالی کسر شده و یا به صورت حساب پایان دوره مشترکین دائمی اضافه خواهد شد. به طور کلی استفاده از سرویس راینواز، به غیر از هزینه فعال سازی ( حداکثر 5،000 ریال ) هیچ گونه هزینه ماهیانه، هزینه فعال سازی و یا هزینه تغییرات نخواهد داشت.

در حال حاضر دوره اعتبار هر راینواز 30 روز می باشد که در صورت عدم حذف این سرویس از سوی مشترک، به صورت خودکار تمدید می گردد.

 

نحوه هدیه دادن راینواز:

مشترکین می توانند برای هدیه دادن راینواز به دوستان رایتلی خود از حساب کاربری یا صفحه اصلی پورتال با استفاده از روش های ذیل اقدام نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # 210 *  (  ستاره 210 مربع )

·        ارسال پیام کوتاه با این دستورالعمل: شماره مشترک هدیه گیرنده + کد راینواز + GIFT

البته مشترکین توجه داشته باشند که هزینه هدیه مانند هزینه خرید راینواز بر عهده هدیه دهنده می باشد و هدیه گیرنده می تواند با مراجعه به قسمت پروفایل من، بخش هدایای دریافتی نسبت به فعال سازی راینواز هدیه خود اقدام نماید.

 

نحوه فعال سازی سرویس راینواز:

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند برای فعال سازی این سرویس از روش های ذیل استفاده نمیاند:

·        سامانه کد دستوری

برای این کار مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 210 *  (  ستاره 210 مربع ) راینواز مورد علاقه خود را فعال نمایند.

·        وب سایت راینواز

مراجعه وب سایت این سرویس به آدرس rbt.rightel.ir، یکی دیگر از راه های فعال سازی این سرویس می باشد.

·        ارسال پیام کوتاه

برای این کار، مشترکین رایتل باید دستور زیر را از سیم کارت رایتل خود به سامانه پیامکی 2030 ارسال نمایند.

 

دستور

مثال

کد راینواز  ON

133 ON

 

 

با توجه به این که اپراتور رایتل، تلاش نموده تا برای کاربران مختلف با سلیقه های گوناگون، نمونه های موسیقی و آواهای متنوع را فراهم نماید، تعداد آهنگ ها و موسیقی های موجود در این پورتال بسیار زیاد می باشد. به همین خاطر امکان جستجوی راینواز مورد علاقه نیز در این پورتال برای کاربران فراهم شده تا ضمن جلوگیری از سردرگمی کاربران به آنها کمک کند تا به راحتی با مراجعه به بخش جستجوی پورتال، پیش از خرید راینواز، به موسیقی مورد نظر خود به صورت رایگان گوش داده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

نحوه جستجوی راینواز در پرتال راینواز به آدرس rbt.rightel.ir:

1.     نام آهنگ

2.     نام صاحب اثر

3.     کد آهنگ  

اپراتور رایتل برای تسهیل ثبت درخواست مشترکین، امکان ارسال دستورهای مختلف از سیم کارت رایتل را به سرشماره 2030 فراهم نموده که در جدول ذیل آمده و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند بسته به نیاز خود از آن بهره مند گردند.

 

عملیات

شکل دستور

فعال سازی

کد راینواز On

غیر فعال سازی

کد راینواز Off

مشاهده آهنگ های فعال

View rbt

مشاهده آهنگ های پیشنهادی

Off rbt

حذف تمام آهنگ های خریداری شده به صورت یکجا

Sug

 

 

به طور کلی مدل یا قابلیت های تلفن همراه برای استفاده از سرویس راینواز رایتل اهمیتی نداشته و کلیه گوشی های هوشمندی که از نسل سوم شبکه تلفن همراه پشتیبانی می کنند، قابلیت استفاده از این سرویس را خواهند داشت. البته تنظیمات راینواز در شبکه تلفن همراه رایتل ذخیره شده و ارتباطی با تنظیمات گوشی تلفن همراه ندارد.

 

دانشجویان کسانی که همیشه در مسائل مختلف کشور باعث پیشرفت شده اند و همیشه فرصت تغییر یک فرهنگ غلط را داشته اند.دانشجویان همیشه در تاریخ ایران جز مهم ترین چهره ها بوده اند و مهم ترین اتفاقات را به ارمغان آورده اند. هر از گاهی پایان نامه دانشجویان برایشان بسیار مهم بوده است برای آنکه بتوانند در داخل ایران یا خارج ایران ادامه تحصیل یا حتی برای کار باشد. اما از طرف دیگری هم مهم است برای آن که ممکن است از پایان نامه هایشان نکاتی بدست آید که بسیار برای پیشرفت کشور مهم باشد و نکاتی داشته باشد که بتواند حتی زندگی را در جامعه بهتر کرد. همیشه دانشجویان در تلاش هستند که برای خود موقعیت هایی بسازند تا بتوانند در این کشور به خدمت بپردازند و به این خاک کمک کنند. در این روز ها باید هوای دانشجویان نخبه کشور را داشته باشیم

به همین دلیل است که حمایت دانشگاه و اساتید از پایان نامه ها مقوله ی مهمی میباشد،اما گاهی شرکت های بزرگ به یاری دانشجویان می آیند و به طور آزاد و مستقل به حمایت می پردازند.

اینبار اپراتور همراه اول که ما آن را به سیم کارت دائمی 0912 میشناسیم به یاری دانشجویان شتافته است،

اما نه در قالب اعطای سیم کارت همراه اول،بلکه در قالب یک فراخوان!

در این فراخوان اپراتور همراه اول به منظور رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به حمایت از پایان نامه‌ و طرح های پژوهشی کرده است.

دو محدودیت مهم شرکت در این فراخوان به شرح زیر است:

دانشجویان حداکثر تا 15 آبان میتوانند در سایت همراه اول به آدرس http://rd.mci.ir/ ثبت نام نمایند.

پایان نامه و طرح های ارسالی باید در مورد توسعه کسب و کار و ابعاد بازار همراه اول باشند.

لازم به ذکر است که برای آگاهی از دانشگاه های دعوت شده و آگاهی از موضوعات و اولویت ها حتما به سایت ذکر شده مراجعه فرمایید.

 

اینترنت وسیله ایی که این روز ها بسیار سبب شده است که مردم به هم دیگر نزدیک شوند و بسیاری از آموزش های دانشگاه ها و مدارس در زمان کرونا به وسیله اینترنت توانسته اند که کلاس های درس را برگزار کنند.این روز ها کشتی اینترنت بعد از گذراندن روز های تلخ به ساحل آرامش رسیده است. این روزها اپراتور ها در تلاش هستند که  با دادن سرویس های بسیار مناسب اینترنت بتوانند که نظر مردم را به خود جلب کنند. این روز ها بعد از اتفاقاتی که اپراتور های در ان باعث ناراحتی و تعجب مردم شده اند با حذف بسته های پرطرفدار و مقرون به صرفه. این روزها مردم در تلاش هستند که کدهای دستوری اینترنت نامحدود را بدست آورند. تا بتوانند تا اندازه ای هزینه های مربوط به استفاده از اینترنت را مدیریت کرده و در ساعات افت مصرف و خلوت اینترنت، اقدام به دانلود اطلاعات با حداکثر سرعت کنند.

گرانی اینترنت برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول نیز، کم دردسر ساز نبود زیرا با توجه به این که استفاده از اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی های مدرن امروزی تبدیل شده و اعضای مختلف خانواده، هر کدام به نحوی از این تکنولوژی برای انجام امور متفاوت استفاده می کنند، هزینه های این قسمت از زندگی برای همه کاربران همراه اول روز به روز در حال افزایش می باشد.

 

در حالت کلی اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور، از پوشش شبکه و وضعیت آنتن دهی مطلوب تری نسبت به سایر اپراتورها برخوردار می باشد که در نتیجه اینترنت پرسرعت تر و با کیفیت تری را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد، ولی با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای جامعه، تعرفه های مربوط به این بخش نیز نقش اساسی در انتخاب یک اینترنت خوب و مناسب خواهد داشت. حذف بسته های اقتصادی و جایگزینی آنها با بسته هایی با حجم کمتر و قیمت بیشتر سبب نارضایتی مشترکین، خصوصا کاربران پر مصرف همراه اول گردید، زیرا سبد خرید افراد را به چند مورد خاص، محدود کرد و کوچک ساخت.

 

ولی به تازگی این اپراتور بسته اینترنت نامحدود خود را که به عنوان یک گزینه مطلوب و اقتصادی خصوصا برای کاربران پر مصرف می باشد، ارائه نموده است که می تواند برای تماشای آنلاین فیلم، دانلود فیلم و عکس، بازی های آنلاین، اینستا گردی و .... مناسب باشد. بسته های اینترنت نامحدود شبانه همراه اول با ویژگی های منحصر بفرد شان یکی از محبوب ترین خدمات همراه اول است که نسبت به بسته های معمولی از قابلیت های بیشتری مانند سرعت، ترافیک بیشتر یا پهنای باند برخوردارند.

 

در حال حاضر  قیمت بسته اینترنت نامحدود همراه اول تنها 19 هزار و 900 تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در فروشگاه های آنلاین همراه اول به فروش نخواهد رسید و متقاضیان باید با شماره گیری کد دستوری نسبت به خرید آن اقدام نمایند. این بسته نامحدود 30 روزه با حجم مصرف منصفانه تا 100 گیگابایت اینترنت در اختیار مشترکین قرار می گیرد که این بدان معناست که مشترکین در طول ماه و در زمان مشخص شده، می توانند با نهایت سرعت دانلود و آپلود از این حجم مشخص استفاده نموده و اگر در مدت یک ماه حجمی بیشتر از این رقم مصرف کنند، بسته به اتمام خواهد رسید.

 

بسته اینترنت نامحدود همراه اول قابل استفاده از ساعت یک بامداد تا 11 ظهر بوده و با شماره گیری کد دستوری # 33232 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 33232 مربع )  قابل خریداری می باشد.

 

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای خرید این بسته لازم است ابتدا کد دستوری  اعلام شده را در تلفن همراه خود شماره گیری نموده و سپس به سوالی که مطرح می گردد که آیا قصد خرید بسته برای خود یا شماره دیگر را دارند، پاسخ دهند. در انتها نیز قیمت بسته به نمایش در خواهد آمد که با تایید و ارسال عدد یک مراحل خرید نهایی می شود و متنی تحت این عنوان " مشترک گرامی نتیجه فعال سازی بسته از طریق پیامک ارسال خواهد شد " برای مشترک به نمایش در خواهد آمد. در هنگام خرید این بسته اگر مشترک اعتباری همراه اول می باشید، لازم است ابتدا از میزان اعتبار شارژ ریالی خود مطمئن باشید، زیرا هزینه این بسته از اعتبار شما کسر می گردد.

بسته نامحدود همراه اول در حال حاضر تنها بسته نامحدود این اپراتورها با محدودیت زمان مصرف در تایم شبانه می باشد که از قیمت اقتصادی و حجم بسیار خوبی برخوردار است، به همین خاطر این بسته بهترین و اقتصادی ترین پیشنهاد برای افرادی است که از مصرف اینترنت بالایی برخوردار می باشند.

در بین مردم همیشه استفاده از اینترنت و تماس با همدیگر بسیار زیاد بوده است به طوری که هر از گاهی برای مردم قبض هایشان زیاد می اید.اما برای کسانی که سیم کارت اعتباری دارند بعد از هر مکالمه هزینه مانده از اعتبار هایشان را نشان می دهد. برای کسانی که سیم کارت اعتباری دارند هزینه مدیریت بسیار عالی است و می توانند که به راحتی از همه چیز لذت ببرند. اما در مواقع ضروری ممکن است که اعتبارشان تمام شده باشد.رایتل برای کسانی که سیم کارت های اعتباری رایتل را دارند کاری کرده که بسیار جذاب و جالب بوده است و آن هم سرویسی است که به مخاطبانش اجازه می دهد که بتوانند از دوستان و آشنایان برای تماس های ضروری در خوات کنند که هزینه تماس را پرداخت کنند.برای این که رایتلی بتوانند این سرویس را فعال کنند باید پیش کد 44 را بگیرند

در چنین شرایطی امکان رد یا قبول تماس سرویس" به جای من" برای مشترک مقصد وجود دارد که در صورت عدم پذیرش، تماس برقرار نخواهد شد. ولی در صورت پذیرش سرویس، مخاطب تماس هزینه مکالمه را متقبل می شود که در صورت، هزینه تماس از شارژ ریالی مشترکین اعتباری مقصد کسر می گردد و یا به قبض پایان دوره مشترکین دائمی اضافه خواهد شد.

 

نکات و شرایط سرویس به جای من:

·        این سرویس به صورت پیش فرض برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری رایتل فعال می باشد.

·        استفاده از این سرویس برای همه کاربران اپراتور رایتل رایگان بوده و هیچ گونه هزینه اضافی برای مشترکین نخواهد داشت.

·        در صورتی که مشترک مقصد، سرویس "به جای من" را بپذیرد، کارکرد بر حسب تعرفه یک تماس درون شبکه رایتلی یعنی معادل 70 ریال و از شارژ ریالی ایشان محاسبه می شود.

 

"سرویس به جای من " می تواند یک سرویس کاربردی و راهگشا برای همه کاربران در شرایط اضطراری باشد، ولی اصلی ترین مشتریان این سرویس خانواده ها هستند تا در مواقعی که فرزندانشان شارژ کافی برای برقراری تماس ندارند، بدون نگرانی و به راحتی امکان برقراری ارتباط با آنها را داشته باشند.

 

مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل و سیم کارت دائمی رایتل می توانند با استفاده از روش های زیر از این سرویس استفاده نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # شماره رایتلی مقصد *444 *

·        شماره گیری شماره رایتلی مقصد بعد از پیش کد 444

 

در این سرویس امکان انتخاب زبان و مدیریت شماره های مجاز و غیرمجاز در برقراری ارتباط وجود دارد که برای استفاده از این قابلیت؛ مشترکین باید کد دستوری # 444 * را شماره گیری نمایند.

مشترکین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir مراجعه نموده و یا با مرکز خدمات مشتریان ( به شماره رایگان 200 از سیم کارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط ) تماس برقرار کنند. سامانه پاسخگویی آنلاین رایتل نیز جهت گفتگوی آنلاین با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان در خدمت علاقمندان می باشد.

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟


یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟


ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم



برای قیمت گذاری روی سیم کارت خود و اطلاع از کیفیت و مرغوبیت آن با مراجعه با لینک زیر

در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز


سیم کارت خود را ثبت کنید تا قیمت فروش در بازار و نوع رند آن برای شما پیامک شود.


www.RondBaz.com/Pricing.aspx

رندباز

تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۲

پیوندها