قیمت گذاری سیم کارت - قیمت سیم کارت

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟ یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟ ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم , در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز

کلاهبرداری‌هایی که در خرید سیم کارت اتفاق می‌افتد!

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

 

 

شماره موبایل ما بدون شک می‌تواند تاثیر گسترده‌ای در جلب توجه مخاطب ما داشته باشد، به خصوص اگر در حوزه‌ای فعالیت می‌کنیم که در ارتباط با مشتریانی خاص و یا کاربران باشیم. به همین جهت بسیاری از صاحبان مشاغل و یا حتی افراد عادی در پی خرید شماره‌های رند و یا خاص هستند. در این راستا اما افراد سودجویی وجود دارند که از اشتیاق این خریداران سوء استفاده کرده و با ترفند‌های متفاوتی از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند. برای خرید سیم کارت اما راه‌های مشخصی وجود دارد که ما را در معرض این کلاهبرداری‌ها قرار نخواهد داد. 

برای تهیه‌ی سیمکارت همیشه دو راه پیش روی ماست:

·       مراجعه به مراکز رسمی اپراتورها

این روش که کم‌خطرترین شیوه‌ی خرید سیم کارت است؛ به ما این امکان را می‌دهد تا با یک قیمت مناسب و منطقی از مرجعی مطمئن سیمکارت خود را تهیه کنیم. در واقع این بازار محیطی سالم و بدون رقابت برای عرضه‌ی سیمکارت محسوب می‌شود.

·       مراجعه به مالکان قدیمی سیمکارت

می‌توان گفت که منشاء اصلی ایجاد برخی مسائل و مشکلات در فرایند تهیه‌ی سیم کارت همین روش است. برخی شماره‌های رند و خاص که اکنون دیگر عرضه نمی‌شوند و قدیمی و خاص محسوب می‌شوند؛ آن قدر پرطرفدار هستند که بعضی صاحبان مشاغل و حتی کاربران عادی را وسوسه می‌کنند تا آن‌ها را در ارقام و مبالغ بالا معامله کنند.

اما مشکل آن جایی به وجود می‌آید که در مسیر خریداری سیمکارت‌های عجیب و غریب، ممکن است اشخاصی با شما تماس بگیرند و مدعی شوند تا با پرداخت مبلغی معقول‌تر قادر خواهید بود یک سیمکارت با شماره‌ی رند تهیه کنید. اما در واقع خبری از سیمکارت نخواهد بود و این تنها یک وعده‌ی توخالی است. البته اپراتورهای رسمی، علاوه بر شیوه‌هایی که برای اطلاع رسانی از کانال‌های معتبر دارند؛ گاها با کمک عده‌ای بازاریاب تلفنی نیز اقدام به فروش سیمکارت‌های خود می‌کنند. اما به هر حال باید مراقب باشیم تا به هر مرجعی مبلغی پرداخت نکنیم و تنها با کمک گرفتن از منابع معتبر سیمکارت خود را تهیه کنیم.

 

 

 

  • Sepehr sepehr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

میخوای بدونی قیمت سیم کارت الان چنده؟


یا اینکه سیم کارت خودت چقدر قیمت داره؟


ما حتی نوع رند سیم کارت شما رو بهتون میگیم



برای قیمت گذاری روی سیم کارت خود و اطلاع از کیفیت و مرغوبیت آن با مراجعه با لینک زیر

در سامانه قیمت گذاری سیم کارت رندباز


سیم کارت خود را ثبت کنید تا قیمت فروش در بازار و نوع رند آن برای شما پیامک شود.


www.RondBaz.com/Pricing.aspx

رندباز

تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۲

پیوندها